Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 morn folkens! sovna tidlig i går, drømte at jeg møtte djevelen, og nå ser jeg på Løvebakken ler meg skakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 morn folkens! sovna tidlig i går, drømte at jeg møtte djevelen, og nå ser jeg på Løvebakken ler meg skakk Han lignet vell ikke på en lærer? Har altid trudd at Djevelen er en skikkelig streng lærer! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 morn folkens! sovna tidlig i går, drømte at jeg møtte djevelen, og nå ser jeg på Løvebakken ler meg skakk Løvebakken er helt konge! Ny episode eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) haha nei han ligna på en helt vanlig mann. bare dukka opp i en rar drøm jeg hadde som jeg ikke husker hva skjedde i men han sa han var satan da Edit: har ikke sett på løvebakken på lenge så ser på de som er på nrk.no Endret 2. januar 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm trur PCen og laddern har slåttt opp... Må kjempe for at dem skal fungere sammen!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tja, Noroff. Selv om jeg har hørt fra mange at utdanningen ved disse skolene holder et lavt nivå. Noroff? Privatskole det, eller? Noroff er en privatskole ja. Men jeg vil ikke (uten å ha gått der) anbefale det. 1) Det koster penger. 2) Nivået etter ferdig utdannelse er lavt. Jeg som kun drev med slike ting på hobbybasis for noen år siden hadde et høyere nivå enn de gutta som gikk ut derifra. Pils om morgenen er knall! Må utnytte juleferien nå før det er slutt. Tilbake til de jævela drittungene på mandag. Gud som jeg savner 3. klasse. Helt enorm forskjell fra 1. klasse der jeg jobber nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tja, Noroff. Selv om jeg har hørt fra mange at utdanningen ved disse skolene holder et lavt nivå. Noroff? Privatskole det, eller? Noroff er en privatskole ja. Men jeg vil ikke (uten å ha gått der) anbefale det. 1) Det koster penger. 2) Nivået etter ferdig utdannelse er lavt. Jeg som kun drev med slike ting på hobbybasis for noen år siden hadde et høyere nivå enn de gutta som gikk ut derifra. Pils om morgenen er knall! Må utnytte juleferien nå før det er slutt. Tilbake til de jævela drittungene på mandag. Gud som jeg savner 3. klasse. Helt enorm forskjell fra 1. klasse der jeg jobber nå. Så jeg kan altså lære meg helt på hobby basis og lage spill? PS: Jeg sier jo lærere er onde! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tja, Noroff. Selv om jeg har hørt fra mange at utdanningen ved disse skolene holder et lavt nivå. Noroff? Privatskole det, eller? Noroff er en privatskole ja. Men jeg vil ikke (uten å ha gått der) anbefale det. 1) Det koster penger. 2) Nivået etter ferdig utdannelse er lavt. Jeg som kun drev med slike ting på hobbybasis for noen år siden hadde et høyere nivå enn de gutta som gikk ut derifra. Pils om morgenen er knall! Må utnytte juleferien nå før det er slutt. Tilbake til de jævela drittungene på mandag. Gud som jeg savner 3. klasse. Helt enorm forskjell fra 1. klasse der jeg jobber nå. Ja, jeg er ikke direkte fan av privatskoler kan man si. Betale for utdanning, nei takk. Samt at jeg kanskje muligens har vært med og snakket nedlatende om folk som går på Noroff (eller en annen privatskole, husker ikke helt i farten) sammen med en gjeng fra Norsk Fotofagskole Da får jeg heller fortsette å søke meg til UiB i et håp om å komme inn der og studere arkeologi eller informasjonsvitenskap. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vel, det å lage spill er så mangt. Det er dessverre ikke en jobb som heter "å lage spill", selv om jeg gjerne skulle ønsket det. Du har concept-artists, idé-utviklere, 3d-modellører, animatører, programmerere osv. Jeg skulle gjerne kunnet alt. Det jeg derimot lærte meg selv opp i var 3d-modellering og bittelitt animasjon. Ja, det går helt fint å lære deg opp selv, HVIS du virkelig vil og har motivasjonen. Om så vil du sluke sånne store bøker lett. Tar meg en pils til jeg, smaker så jævela mye bedre om morgenen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Får meg til å lure litt på hva de lærer på "Spill- og opplevelsesteknologi" i grunn. Det er noe programmering så vidt jeg vet, og design av brukergrensesnitt, og noen andre fag de har sammen med oss på multimedieteknologi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ok, visst man kan alt så kan man vell "lage" noe RS lignende spill? Jeg tenker på grafikk messig! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 PS: Jeg sier jo lærere er onde! :!: Nå er jeg ikke lærer, kun vikar og SFO-assistent. Men ja, jeg hater lærere jeg også, men har på en måte skjønt dem litt mer. Jeg er ikke "den kule vikaren" for å si det mildt. Flere av de jeg jobber med tror jobben går ut på å skaffe seg kompiser og være den "kule" karen alle elevene digger. Jeg har null behov for å skaffe meg venner som er 6-9 år. Kjører et strengt regime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Siden det har vært jul vær litt grei med dem den første uka i allefall? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Får meg til å lure litt på hva de lærer på "Spill- og opplevelsesteknologi" i grunn. Det er noe programmering så vidt jeg vet, og design av brukergrensesnitt, og noen andre fag de har sammen med oss på multimedieteknologi Tenker meg at "Spill- og opplevelsesteknologi" er litt av alt det første året, så fordypning de neste årene. Du studerer multimedieteknologi? Hva går det ut på? Jeg har et "luksusproblem" når jeg skal søke skoler. Jeg brenner for alt innenfor utvikling av spill, web osv. Ok, visst man kan alt så kan man vell "lage" noe RS lignende spill? Jeg tenker på grafikk messig! RS? Rollespill mener du? Hvis man kan "alt" så vil du kunne lage spill ja, men jeg tenker meg at kvaliteten blir så som så ettersom det er "umulig" å holde et høyt nok kvalitetsnivå innenfor alle "grenene". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Siden det har vært jul vær litt grei med dem den første uka i allefall? Hehe, jeg er jo ikke slem. Men tro det eller ei, selv om de er så unge som 6 år så opplever jeg flere av dem som ekstremt manipulerende. Da må man rett og slett ikke la seg lure. Ønsker jo selvfølgelig å være "venner" med dem, men flere av dem mangler grenser. Husker når jeg gikk på barneskolen, da var jo trusselen om å bli sendt til rektor helt ekstrem. Herregud så redd man ble. Nå har jo hver elev vært oppe hos rektor ca. 15 ganger hver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje det er best med et "team" da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 haha herregud jeg dør av latter her! og et team trengs helt klart for å lage spill, om ikke du plutselig har skills innenfor alt på egenhånd Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Uff. Det kan bli vanskelig å få start på bilen idag ja. La meg med 9 minus ut i god tro på at jeg ikke hadde bruk for varmern siden det var meldt 12 minus idag. Men tror du faen ikke at når jeg våkna så var det 26 minus ute Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje det er best med et "team" da? Uten tvil best med et team ja, men selv om spillet du lager kanskje ikke blir så bra alene, så må det jo være helevetes gøy. Uff. Det kan bli vanskelig å få start på bilen idag ja. La meg med 9 minus ut i god tro på at jeg ikke hadde bruk for varmern siden det var meldt 12 minus idag. Men tror du faen ikke at når jeg våkna så var det 26 minus ute Merkelig. Jeg gikk til butikken istad, var veldig varmt faktisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Står fremdeles 15 minus på værvarselet for idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg