Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Får ikke til på talettet... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ta med deg laptopen på dasset da. Har ikke du et eget rom forresten? Endret 2. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eller bare be folk gi faen i å komme inn når du holder på. Eller fortell dem at du vil ha fred så og så lang tid fordi det er noe du må gjøre. Ingen spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ta med deg laptopen på dasset da. Har ikke du et eget rom forresten? Nei vi er hos bestemor så jeg må dele rom med noen folk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Her er min geniale plan! Jeg låser meg inn på datarommet så er jeg så kjapp som mulig! Og visst det kommer noen akkuratt når jeg kommer så går jeg på bade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 HJEEEEEELP får ikke opp døra!! Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Bryt den opp! Du er jo desperat tross alt. Si at du var fanget på innsiden av rommet, at det hadde kilt seg fast, og at du tvang den opp. Endret 2. januar 2010 av Crash Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Saks FTW! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da har jeg gått gjennom alt jeg har av småpenger og har funnet ut at jeg har 243,50 kr i smått, et flakslodd med en verdi av 20 kr på og tomflasker og -bokser til en verdi av noen og 20 kr. Da skal jeg bare vente på at venninna mi våkner, og så skal jeg be henne være så snill å kjøre meg på Rema Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Gleder meg til jeg får lappen!! FAEN!! Nå skal plutselig bestemor sove på sofaen så jeg må gå på rommet der alle de andre ligger og vekke dem med musikken min.... Folk tenker bare på seg selv her i huset.. Jeg må stikke til en kompis i dag for og finne ut om det er ladern eller PCen som er klikk! Endret 2. januar 2010 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror ikke det vil være noe vits med at jeg får lappen så lenge jeg bor her i Trøndelag og er blodfattig student Ser ikke for meg at en gammel Corvette vil være noe å kjøre med i disse temperaturene, eller med all denne sneen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skaffe deg en extra jobb om du har eller skaffe deg jobb? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke mange jobber å oppdrive her i Steinkjer virker det som. Flere av venna mine her oppe leter uten å finne så mye. Ei fikk jobb på Rema etter 3 års leting, og en fikk jobb på Esso etter 2 års leting Og meg i butikk vil si at jeg må få utskrevet div. medikamenter bare for å holde meg i ro og ikke få panikk, evt. for å utøve god kundeservice. Oh joy. Men likevel, lite vits med en gammel amerikaner uten firehjulstrekk her i Trøndelag føler jeg. Vinter fra oktober til mai på det verste Og du ser ikke meg frivillig bak rattet i europeisk eller asiatisk bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hehe! Jaja glad jeg ikke skal bo i Trondheim som student.. Endret 2. januar 2010 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det skal ikke jeg heller Jeg ville helst til Bergen eller Stavanger, men med sugne karakterer, ender man i Nord-Trøndelag -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvro lang tid tar det og varme en ovn? Og hvor er det man har sånn spill utdanning? Endret 2. januar 2010 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tja, Noroff. Selv om jeg har hørt fra mange at utdanningen ved disse skolene holder et lavt nivå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ok. Jeg lager pizza nå! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 kommer helt ann på ovnen din. den her hjemme trenger et kvarters tid, men den på hybelen trenger 3 min omtrent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tja, Noroff. Selv om jeg har hørt fra mange at utdanningen ved disse skolene holder et lavt nivå. Noroff? Privatskole det, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg