Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Katta mi pleier å klikka også, men da pleier den å løpe gjennom huset og gjemme seg med en gang du ser den. Det er først på morgenen at den blir intim og legger seg på brystkassa di og etterhvert sleiker deg i trynet til du våkner.

Hvorfor har du ikke fortalt meg at du har katt? Jeg liker katterass.

Lenke til kommentar

Vil det si at du skal holde deg våken i hele dag, for så å legge deg til normal tid i kveld? Jeg burde gjøre det samme, for jeg har ikke blundet så mye som et sekund i natt. Jeg har kun sett på film og irettesatt elendige troll her på forumet. Jeg tror ikke jeg er viljesterk nok i dag til å bryte trenden med å sove om dagen og holde meg våken om natten.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Jeg liker katterass.

Godt sagt.

Å stå opp stadig seinere altså

Jeg har prøvd dette, men det fungerer skikkelig dårlig for meg.

Det har det for meg også, men når jeg blir saktere og saktere trøtt skulle det gå bra. Hvis du ikke er alt for trøtt når sola står opp vil den stimulere deg og gjøre deg mer våken, og resten av dagen skulle da gå veldig greit. Jeg skal legge meg til ønsket tid på kvelden etterpå for så å ha en fin døgnrytme som jeg skal (forsøke) å stabilisere før skolen begynner igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri forstått meg på denne sola. Ofte har jeg sittet ved et vindu idet sola står opp, og i det øyeblikk solstrålene klasker meg i ansiktet, gnir jeg meg i øynene og sovner som en stein. Slår aldri feil. Jeg forventer for øvrig å falle i søvn innen få timer nå. Det slår så og si heller aldri feil, etter et titalls søvnløse timer friskt i minne.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Jeg har aldri forstått meg på denne sola. Ofte har jeg sittet ved et vindu idet sola står opp, og i det øyeblikk solstrålene klasker meg i ansiktet, gnir jeg meg i øynene og sovner som en stein. Slår aldri feil. Jeg forventer å falle i søvn innen få timer nå. Det slår så og si heller aldri feil, etter et titalls søvnløse timer friskt i minne.

Kanskje du bør utvide diagnosen til narkolepsi? :woot:

Forresten så hater jeg volumknappen min. Den stopper på et latterlig lavt nivå. :mad:

Endret av Crash
Lenke til kommentar

I teorien virker insomni og narkolepsi ganske uforenlige, men jeg er litt rar sånn, så jeg lider nok av begge deler. Hei, drit i å sitere meg samtidig som jeg redigerer innlegget mitt, forresten. Du bevarer en mindre estetisk versjon av innlegget mitt!

Jeg lurer også på om noen andre enn meg selv legger merke til at et prosentvis stort antall av den totale mengden innlegg jeg har på forumet, er redigert på et eller annet tidspunkt. Er så irriterende når linjer brytes, med kun ett ord på neste linje, f.eks. Jeg er veldig opptatt av å bevare det estetiske aspektet ved postene mine. Det kvalifiserer muligens til OCD i seg selv.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...