Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Oi, godt dere passer på meg, glemte helt tiden her Natta ! Btw, ser du har ny avatar Natrich Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God natt #4 fra Captn mottat. Roe ned på Red Bullen eller? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Neinei, slutta med RedBull vettu Var kort med penger etter hvert. Er bare det at jeg leser gjennom siste innlegg dritten fort før jeg skrur av, og ser en koselig tråd hver jævla gang, sier natta her og samma runda.... Vellvell sa kona, Natta ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Captn: Mr. Pacino at your service tomorrow, now go to bed Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nice ADRIAN DU MÅ BÆNNE MEG !!! Natta ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke ønsk for høyt. Du kan risikere å få ønsket oppfyllt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ØY ! -.- Blir vekt klokka ni i mårra senest så får vell legge meg, halv tre alt. Natta Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Natta Herr Brun dynamite ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva er det du skal så tidlig i morra da? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fikk beskjed om at det var slutt på og snu døgnet? :/ Så skal vistnok bli vekt gry tidlig for og dra til byyn og masse piss og tro meg hjelper ikke og snu huet andre vei for far går i rage modus og drar av dyna og pælmer meg ut i snøen i så fall xD Natta ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Don't let the man get you down! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Høh Får vell legge meg, Natta ! Høh Får vell legge meg, Natta ! Høh Får vell legge meg, Natta ! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jaaaada. God natt Captn! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lol, trippel post? Trodde ikke det gikk an jeg? Vente 5sek mellom hver post elns? Natta Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du kan jo døgne i stedet da. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tjaa hvorforikke? Men da kommer jeg til og bli helt fucka i huet Lol ser ut som jeg skrev hvorfor hikke? Natta Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lol, trippel post?Trodde ikke det gikk an jeg? Vente 5sek mellom hver post elns? Natta *sende melding til Wheely* No! Im dead serious! Neida bare kødder! Eller gjør jeg det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tjaa hvorforikke? Men da kommer jeg til og bli helt fucka i huet Lol ser ut som jeg skrev hvorfor hikke? Natta Det er ganske greit med litt søvnmangel noen ganger. Finne ut hvor mye du tåler uten å bli helt loka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg