saladin waits for alice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vet ikke hvor jeg skal spør, så jeg gjør det bare her, hehe. Noen som vet hvilken instant messenger blir brukt her? Antageligvis ingen. De har nok bare fått noen grafiske designere til å slenge sammen noe som ser ut som en tekstoverføringsprotokoll. fanken, prøvde å finne msn/trillian themes som var like enkelt og "kult" som denne, men fant ikke no, fant derimot dette: Bitwise, men den støtter ikke msn kontakter, da gidder jeg ikke -_- Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmz, ser ut til at det blir en tur innom Villmarksmessa og Dogs4all senere i år, altså. Får begynne å spare opp penger til messetilbudene. Tror jeg venter en liten stund med innkjøp av hund da. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) fanken, prøvde å finne msn/trillian themes som var like enkelt og "kult" som denne, men fant ikke no, fant derimot dette: Bitwise, men den støtter ikke msn kontakter, da gidder jeg ikke -_- Ser ikke helt hva som var så kult med den; jeg er av den formening at ingenting ser bedre ut enn irssi. Det er i utgangspunktet bare enn IRC-klient, men med Bitlbee støtter det de fleste IM-tjenester. Endret 1. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Demon: Sånn siden du nevner hund. Når jeg lufter hundene i hagen har jeg seriøse problemer med å finne dem. De er hvite. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha, ser den. Søsteren min har en Spinone, hadde det ikke vært for at den sannsynligvis er hjerneskadet og redd for snøen så hadde jeg nok hatt problemer med å se den også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Den skuffa ikke. Overhodet. For en fantastisk film! Og Clint Eastwood er bare fantastisk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nå var det digg med litt taco Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Og jeg som sa natt og pussa tenna før tolv..jaja laptopen lenge leve xD Natti natt Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 fanken, prøvde å finne msn/trillian themes som var like enkelt og "kult" som denne, men fant ikke no, fant derimot dette: Bitwise, men den støtter ikke msn kontakter, da gidder jeg ikke -_- Ser ikke helt hva som var så kult med den; jeg er av den formening at ingenting ser bedre ut enn irssi. Det er i utgangspunktet bare enn IRC-klient, men med Bitlbee støtter det de fleste IM-tjenester. Hei Skarstad Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nå var det digg med litt taco Etter all julematen, ja? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tror sannelig jeg har fått sansen for filippinske damer. Fy flate det er mye snadder som går i 2 sko der. Må ta en tur i sommer å besøke stefaren min der nede. Kanskje man kommer hjem med en liten asiater Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er sannelig mye stygge folk der også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ja det er det, Stygge folk finner man over alt. Er ikke ille hun her: Endret 2. januar 2010 av Big tony Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Natta forumtrolls og forumpeeps og forumhorer og forumfolk og forumwhatever Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Natta forumtrolls og forumpeeps og forumhorer og forumfolk og forumwhatever Natti natt God natt ja. Tony: Njaei, men hu var ikke så veldig fin heller. Men man har jo forskjellig smak. Tror jeg mekker meg en espresso snart. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn her går det d når man kommer over enkelte gode tråder.. Natta ! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen har i hvert fall ikke problem med å legge seg å sove. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fikk streng beskjed om at jeg skulle tilig opp i morgen for ikke snu på døgnet? Vell det var for 2 timer siden så får vell legge meg, Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg