Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, faen. Jeg tar kvelden jeg. Natta på dere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Haha, man vet man er nerd når man skriver sitt eget skript for å styre musikkavspillingsprogrammet man bruker via nettleseren edit: Natta eplefe og vintermåne (: Endret 4. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Måtte du skrive en FF add-on for å få det til? Hardt liv. Du kan virkelig ikke forestille deg. Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Måtte du skrive en FF add-on for å få det til? Hardt liv. Du kan virkelig ikke forestille deg. Nope, men er avhengig av veldig mye for å fungere 1 - Må kjøre Apache og PHP på maskina man spiller musikken på 2 - Må bruke Audacious til å spille av musikk. 3 - Apache2 må kjøre som brukeren som har startet Audacious. 4 - Må bruke linux/*nix for å fungere. Lager det mest for å kunne sitte i sofaen med laptop-en og styre musikken som kommer ut av anlegget trådløst ^^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Haha. Er det ikke enklere å bare bruke hotkeys eller noe? Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha. Er det ikke enklere å bare å bruke hotkeys eller noe? Får ikke brukt hotkeys når anlegget er koblet til den stasjonære, og jeg vil styre fra den bærbare. Kunne jo bare brukt VNC/lignende, men hva er nå sjarmen i det? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ah. Er jo forøvrig morsommere å lage selv og da. *mimre tilbake om batching i DOS 6.22* Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Heisan, den brukerstatsfunksjonen du har i signaturen din var ny for meg, gitt, Skagen. Snedige greier. Men annet enn at juni, juli og august visst er mine desidert "dårligste" måneder og mai er den beste ser det ikke ut til å være noen trender der. Kjedelig. Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det må da finnes noen ferdige scripts for å kjøre musikkprogram over nett... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Den er litt vanskelig å lese siden månedene rangeres alfabetisk istedet for kronologisk. Skulle også vært sånn graf-funksjon, da hadde den vært kjekk. Men er nok en grunn til at den enda ikke har blitt offentlig implementert enda. Hos meg har aktiviteten gått stort sett oppover, og fått et kjempehopp etter jeg ble grønn. Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg venter i spenning. Man kan jo aldri få nok statistikk, så forferdelig morsomt som det er. Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tja, den brukerstats-modulen er vel den eneste gode statistikkmodulen jeg kjenner til. Regner med du allerede har sett denne, som forhåpentligvis kommer tilbake snart. Skole i morgen, og jeg kommer nok ikke til å få sove før i 3-4 tiden som vanlig. Studielivet er hardt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det noe liv her nå inatt da? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Når jeg kom inn her forsvant alle. Sikkert fordi det er så seint og sånt. Burde egentlig sove, men det får vente. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser det vil koste litt over hundrelappen å kjøre en runde ads som reklamerer for min brukerprofil, på sidene hardware, gamer og akam.no i tidsrommet 00:00-01:59. Her er det vel bare å slå til å vente på ære og rikdom?? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hva koster det på dagtid da? Edit: Sove nå. Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg kom meg hjem! Jeg er på Steinkjer *hoppe og tralle og være glad* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff, får ikke sove. Og skolen starter om 4 timer og 15 minutter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Woohoo! Fant en gammel Windows-partisjon blant alle partisjonene mine og på mine dokumenter og min musikk, lå det noen tusen MP3er. Nå er jeg bare 40.000 unna det jeg en gang hadde ^^ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff, får ikke sove. Og skolen starter om 4 timer og 15 minutter. Opp om 4 timer blir digg...hehe Skjønner ikke hvordan folk greier det Romkameraten min er oppe halve natta når han skal på skolen og sånn, men han sover på skolen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg