Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmm. Gran Torino i kveld. Er den så bra som de sier? Hvor går den? Har ikke sett den selv På dvd-spilleren min. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Coa: bil er svindyrt. Selv på en kjip Astra uten motor kostet det meg 12k i året for forsikring når jeg var 18, for et par år siden. Ellers har hatt ca. 3-4k i året i verkstedutgifter - dog blir det litt lavere over tid siden det ikke er hvert år man skifter registerreim. Et par tusenlapper i året går også med til dekk. Hundrelappene flyr fort hver gang man må fylle bensin - kjører du mye så havner du fort på feil side av en tusenlapp i måneden selv med en bil som går billig. Velger du billig bil som går for å være kul ungdomsbil - og dermed forsikringsversting - så fyker forsikringsprisen i været, og du vil vanligvis få høyere vedlikeholdsutgifter om du kjøper et billig eksemplar privat, siden de gjerne har blitt behandlet dårlig. Så ja. Vurder om du virkelig har bruk for en kul bil, eller om det holder med et billig transportmiddel. Selv når man velger en fornuftig bil som kun er et A-B-transportmiddel er det dyrt nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nice Forøvrig enig Ang. buttsexen regner jeg med? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nice Forøvrig enig Ang. buttsexen regner jeg med? Nei, jeg snakket om Twilight Buttsex is gay uansett Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jann - Ove: Så det har noe å si på merket? En BMW vil jeg tro går for en kul ungdomsbil, Toyota er vel motsatt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Herr Brun, aww, jeg vil se den! JEG VIL! JEG VIL! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fullstendig enig med fargoth. Stu vekk grammofonplatene og vis heller frem grammofonen. Slike plater er forøvrig verdt fint lite, med mindre de er av den sjeldne sorten. Dark Side of the Moon kan du plukke opp på en hvilken som musikkforretning for godt under en Kristian Birkeland. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmm. Gran Torino i kveld. Er den så bra som de sier?Det noe sjanglete skuespillet til mange av de Hmongættede karakterene gir filmen et realistisk og jordnært preg som komplimenterer den etterhvert så gjenkjennelige regiutførelsen til Eastwood ganske godt. Men det blir til tider påfallende dårlig og trekker dessverre litt ned. Om du liker stilen til Eastwood burde du bli fornøyd, men om du ikke synes hans regikarrière er så mye å rope hurra for er det vel ikke så mye annet en tittelmelodien som vil fenge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Herr Brun, aww, jeg vil se den! JEG VIL! JEG VIL! Du kan få komme og se på. Har plass i sofaen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Herr Brun, aww, jeg vil se den! JEG VIL! JEG VIL! Du kan få komme og se på. Har plass i sofaen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Snakk om idioti, Her sitter jeg å hører på nrk mpetre når jeg har spotify. Ris på rompa til meg selv. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vet ikke hvor jeg skal spør, så jeg gjør det bare her, hehe. Noen som vet hvilken instant messenger blir brukt her? Dette er hva jeg fant på yahoo answers iallefall: They are using an FTP (File Transfer Protocol) to speak directly to each other without going through a 'host-server', instead of the internet 'standard' of HTTP (Hyper-Text Transfer Protocol). FTP is the same protocol used in almost any movie about 'hackers' as it's the old standard protocol and harder to trace. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 coa: ja. Merke er høyst relevant. Kjøper du en kjip mazda til 30k, så får du ofte en bedre bil enn om du kjøper en tøff bmw med stor motor til 30k, om du kun ser på vedlikeholdskostnader og forsikring. Hvordan bilen har blitt behandlet har mye og si. Også her er merke ganske viktig. En bil som ganske enkelt ikke er kul, har ofte mer fornuftige eiere enn en typisk kul ungdomsbil. Men ja - se hardt og lenge på hvor mye du får igjen for å velge en tøff bil i ditt budsjett. Fornuften tilsier at en kjip skoda med plettfritt vedlikehold hos forhandler vil gi et billigere bilhold enn en hardt kjørt bmw som er kjørt av ungdommer og fikset i kompisens garasje. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Er det ikke en egen "Chat" del på forumet? Evt "Annet om programvare"? Endret 1. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har jeg vært uten internett i noe jeg føler har vært et år, men endelig fikk NextGenTel rævva i gir. Tilstanden min er så som så etter gårsdagen, men nyttårsfeiringen var i allefall velykket. Nå blir det One Tree Hill for alle pengene. Blitt hekta mens jeg ikke hadde nett. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vet ikke hvor jeg skal spør, så jeg gjør det bare her, hehe. Noen som vet hvilken instant messenger blir brukt her? Antageligvis ingen. De har nok bare fått noen grafiske designere til å slenge sammen noe som ser ut som en tekstoverføringsprotokoll. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 One three hill er en møkk kjedelig serie, Men bruker å se på det bare fordi brooke og peyton er så sinnsykt fine. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 One three hill er en møkk kjedelig serie, Men bruker å se på det bare fordi brooke og peyton er så sinnsykt fine. Du glemte Lucas, Nathan, Julian, Owen, Chase og Skills. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg