Gjest Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 @google.com english: Trykk på I'm feeling lucky greia Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Brukte ca 1500 pr mnd med forsikring,deler,årsavgift osv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Må nesten ha pink Floyd - Dark Side of the moon ståendes til pynt på rommet eller noeJa jøss, gjerne rett ved siden av Pulp Fiction-plakaten? Hvilken pulp fiction plakat? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Min far hevdet at jeg som 18 åring, må forvente å bruke minst 4 - 5000 i året. Noen som kan avkrefte dette? Jeg vet at de under 23 har dyr forsikring, men det er vel grenser. Kommer vel ikke til å kjøre så mange langturer heller. Skal ha en BMW 3 eller 5 serie. Helst fra tidlig 90-tall, og i prisklassen 20 - 30 k Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 @google.com english:Trykk på I'm feeling lucky greia Soooo last year Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger Mushroom! Mushroom! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Min far hevdet at jeg som 18 åring, må forvente å bruke minst 4 - 5000 i året. Noen som kan avkrefte dette? Jeg vet at de under 23 har dyr forsikring, men det er vel grenser. Kommer vel ikke til å kjøre så mange langturer heller. Skal ha en BMW 3 eller 5 serie. Helst fra tidlig 90-tall, og i prisklassen 20 - 30 k Tror du kan 3 doble det beløpet visst du bare er 18 å forsikring skal stå på deg. Jeg måtte ut med 10000kr i året i forsikring på min golf når jeg var under 23 og bare hadde 20% bonus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilken pulp fiction plakat?Det var først og fremst et retorisk spørsmål for å illustrere banaliteten i å sette dark side of the moon LP-en til utstilling på gutterommet. Det kan knapt overgås av noe annet, kanskje med unntak av den sedvanlige Pulp Fiction-plakaten, en rad av red bull-bokser over dørkarmen eller det å henge el-gitaren på veggen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det koster mer å forsikre en sjåfør på 18 enn en 40 åring. Logisk nok... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeje, post 3000 gikk til å påstå at jeg har en bedre kortstokk enn en annen fyr^^ Gratz ! Lol jeg har postet sikkert 200 poster siden jeg var på 1900, men nesten alt er i OT tråder så det ikke gjelds..wtf? I want my money back ! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Min far hevdet at jeg som 18 åring, må forvente å bruke minst 4 - 5000 i året. Noen som kan avkrefte dette? Jeg vet at de under 23 har dyr forsikring, men det er vel grenser. Kommer vel ikke til å kjøre så mange langturer heller. Skal ha en BMW 3 eller 5 serie. Helst fra tidlig 90-tall, og i prisklassen 20 - 30 k Tror du kan 3 doble det beløpet visst du bare er 18 å forsikring skal stå på deg. Jeg måtte ut med 10000kr i året i forsikring på min golf når jeg var under 23 og bare hadde 20% bonus Mente 4-5 k i måneden Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Haha! Du viste det før du begynte å poste, litt tynn is. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Coa: Visst du må ta opp lån for å kjøpe bil tror jeg faren din har ganske rett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Klarer vel å karre meg meg til nok til en bil pluss forsikring. Vet ikke helt om jeg har lyst til å ta opp lån for å kjøpe bil. Men på annen annen side, hvordan kan man råne uten bil? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmm. Gran Torino i kveld. Er den så bra som de sier? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmm. Gran Torino i kveld. Er den så bra som de sier? Hvor går den? Har ikke sett den selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Chris: well, I only watched Twilight once, so it doesn't really count. Mr. Mann: Oh? Chris: 1st time doesn't count, 2nd means you're curious, 3rd time and after means you're a faggot. Chris: my uncle said that Chris: but I think he was talking about buttsex Mr. Mann: So basically the same thing Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 coa: Sjekk litt på nett på de forskjellig forsikringselskapene, Så får du en liten pekepinne på hvor mye forsikring blir å koste. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilken pulp fiction plakat?Det var først og fremst et retorisk spørsmål for å illustrere banaliteten i å sette dark side of the moon LP-en til utstilling på gutterommet. Det kan knapt overgås av noe annet, kanskje med unntak av den sedvanlige Pulp Fiction-plakaten, en rad av red bull-bokser over dørkarmen eller det å henge el-gitaren på veggen. Ohhhkay? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Chris: well, I only watched Twilight once, so it doesn't really count.Mr. Mann: Oh? Chris: 1st time doesn't count, 2nd means you're curious, 3rd time and after means you're a faggot. Chris: my uncle said that Chris: but I think he was talking about buttsex Mr. Mann: So basically the same thing Nice Forøvrig enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg