L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvem? Det er en hemmelighet. Omg, Lars er utro! Du tror jeg er utro at jeg boller med andre men om jeg er utro så er det med flaska min nestbeste venn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ehh, okay. Fått litt for lite søvn i det siste? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 1 post igjen til 3000, hvilken tråd har gjort seg fortjent? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Får fortsatt mail fra karn som bydde 1500kr. Jeg sa jeg skulle kjøpe meg en ny større bil, derfor selger jeg den gamle. Så spør han meg hvilken bil jeg skulle kjøpe Jezzzeeess Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 1 post igjen til 3000, hvilken tråd har gjort seg fortjent? Den med hu gærne jenta som klikka maks fordi fyren var lei av at hu masa og gjorde det slutt, eller den med han 29-åringen som aldri hadde fått seg noe og så blei sammen med en 17åring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 1 post igjen til 3000, hvilken tråd har gjort seg fortjent? En eller annen tråd i denne kategorien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ehh, okay. Fått litt for lite søvn i det siste? Citroen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg gjorde det jeg latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg gjorde det jeg latias Så søtt. Tusen takk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 En eller annen tråd i denne kategorien. Jeg viller heller skutt meg selv i høyre fot, så sette venstre fot på høyre og skyte en gang til. Jepp, jeg missliker fotball-diskusjoner osv, dog, jeg elsker å spille det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 1 post igjen til 3000, hvilken tråd har gjort seg fortjent? En eller annen tråd i denne kategorien. Tror jeg skal lete lenge før jeg finner noe fornuftig å si der^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeje, post 3000 gikk til å påstå at jeg har en bedre kortstokk enn en annen fyr^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Woho! Da har jeg fått venner på den røde siden og Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Spørsmål er LP(er det det de heter?) plater mye verdt nå for tiden? Fikk nemlig en hel eske full med gamle gode plater av pappa, ikke noe planer om å selge da mange av platene er av bra musikk Må nesten ha pink Floyd - Dark Side of the moon ståendes til pynt på rommet eller noe Endret 1. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spørsmål er LP(er det det de heter?) plater mye verdt nå for tiden? Fikk nemlig en hel eske full med gamle gode plater av pappa De er verdt hva folk vil gi for dem. Men hør på de før du tenker på å selge... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spørsmål er LP(er det det de heter?) plater mye verdt nå for tiden? Fikk nemlig en hel eske full med gamle gode plater av pappa, ikke noe planer om å selge da mange av platene er av bra musikk Må nesten ha pink Floyd - Dark Side of the moon ståendes til pynt på rommet eller noe Jeg kan gi deg en håndjager for Dark Side of the moon Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Orker ikke å spørre inne på bil delen av forumet, så gjør det her i stedet. Noen som kan gi meg et ca anslag på hvor mye dere bruker på bil i måneden/året? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Må nesten ha pink Floyd - Dark Side of the moon ståendes til pynt på rommet eller noeJa jøss, gjerne rett ved siden av Pulp Fiction-plakaten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Orker ikke å spørre inne på bil delen av forumet, så gjør det her i stedet. Noen som kan gi meg et ca anslag på hvor mye dere bruker på bil i måneden/året? 340 spenn på bensin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg