Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kåte småbarn og damer: GÅ UT! Det regner! Naaaat Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Åja glemte helt av det:) Me stupid Endret 1. januar 2010 av Big tony Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kåte småbarn og damer: GÅ UT! Det regner! Naaaat Blir man kåt av regnet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mmmm regn... nnnggghhhh... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jrg var radnom ? Du er for awesome, derfor skjønte ingen det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tenker du prøver å si at du er full Nei, jeg begynte på å skrive noe om en film. Så kastet noen seg over meg og trykte vilt på tastaturet før vedkommende tok fra meg laptopen og lukket den igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tenker du prøver å si at du er full Nei, jeg begynte på å skrive noe om en film. Så kastet noen seg over meg og trykte vilt på tastaturet før vedkommende tok fra meg laptopen og lukket den igjen. Hvem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvem? Det er en hemmelighet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvem? Det er en hemmelighet. Omg, Lars er utro! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Lars er utro med Latias! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er gud. Hvem er gud? Snakker du om Gud? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Folk er bra morsomme. Skal selge bilen min for 3500kr så kommer det en kar å byr 1500 for den :!: Da kjører jeg den heller på stengelsen selv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er gud. Hvem er gud? Snakker du om Gud? Han snakker om Judas. Folk er bra morsomme. Skal selge bilen min for 3500kr så kommer det en kar å byr 1500 for den :!: Da kjører jeg den heller på stengelsen selv 3500??? Så mye koster nesten mobilen min. :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oOEr du på talefot med personen(e) i første etasje? Hadde det ikke vært litt rart å spørre naboen om å få låne oppvasksmaskinen? Det spørs vel helt hvilket forhold man har til personen(e) og hvilken boform det er snakk om. Jeg hadde inntrykk av at smurf var student og at han kanskje derfor bodde slik til at det kunne være praktisk mulig å bomme oppvaskmaskinen for en dag. Men det er klart at det ikke er normal kutyme for slikt i et normalt boligkompleks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg