Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oO Flytt til første etasje da! Det har jeg ikke råd til. Første etasje er kun for dem som er samboere og deler seng, eller for de med god nok råd til å betale over 5k alene. Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oOEr du på talefot med personen(e) i første etasje? Absolutt ikke. Fyren under meg skremmer vettet ut av meg :| Rasistisk, gammel FN-soldat. Jeg kan hjelpe deg med oppvasken om du hjelper meg hvis jeg får den andre leiligheta He he, det har jeg vel sagt jeg skal uansett. Nei du, Mikkelfar, jeg fikk endelig Squeezeboxen til å fungere, så da skal jeg bare spise litt kake, så blir det oppvask på g Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tuft, får legge deg i hardtrening da :!:. Skal ringe utleierdama og fikse det i mårra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Morn ? "Heldigvis var det bare naboene som brant ned." Det er ikke bra at hus brenner ned, men heller naboen sitt enn mitt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har vært innvolvert i boligbrann selv jeg. Så brann er ikke artig. Men jeg er enormt glad at jeg ikke var den som måtte stå igjen nesten tomhendt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tuft, får legge deg i hardtrening da :!:. Skal ringe utleierdama og fikse det i mårra. Du får meg ikke mer fit enn dette ;D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Oho ^^. Imotsetning til dere andre som sikkert har gått opp i jula har jeg gått ned 1.3 kilo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke merka noe forskjell, men jeg måler om jeg går opp og ned om de gamle klærne mine fra da jeg var tynnere passer eller ei. Hittil gjør de det enda Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Man går ikke opp kilo i julen, det er alle de andre dagene teller. Sorry for gledesdreping Mikkel Men du har vært flink da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 sap folkens. sov til kl 4 i dag da en kompis kom å vekka meg. så var vi å gama litt hos han, og nå har jeg spist mat. stekte poteter, egg, bacon og kålrabistappe. *sikle* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Gah, tror jeg holder på å bli forkjølet elns. Hoster og harker og det er jævlig å puste. Samt at jeg fryser. Banna dritt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Pughthnnn45ch drun Wtf? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Pughthnnn45ch drun Enig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har plass både i Mikkel sin signatur og wheelman sin signatur! Slå den! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Meget klok setning du har i Mikkel sin^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Pughthnnn45ch drun Tenker du prøver å si at du er full Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Måtte fjerne jule avataren jeg å. Crazy hair day Så ikke ut som den var endret enda Endret 1. januar 2010 av Big tony Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Måtte fjerne jule avataren jeg å. Crazy hair day Så ikke ut som den var endret enda Ctrl+F5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg