Llandari Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Lemon: Taco og pizza er to forskjellige retter. Skal ikke blandes Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bra film? Vi leste novellen i en engelsktime, og læreren anbefalte oss filmen. Den er om mulig noe enkel og overfladisk i forhold til temaene den drar frem, og den kunne om mulig gitt en noe mer sannferdig gjengivelse av virkeligheten. Rent filmatisk fungerer den derimot godt, og personlig likte jeg den for det den var. Jeg syntes uansett at det var synd at ikke Penn valgte å gå litt dypere under huden på hovedpersonen, det tror jeg både filmen og Emile Hirsch kunne nytt godt av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Morn småbarn! Natta! fargoth: Greit nok det. Skal prøve å få sett den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Natta ? Jeg fikk halveis panikk idag. Åpna trønderavisa og leste "Brann i Åsvegen i Steinkjer". Åsvegen? Å faen! Er jo der jeg bor for helvette! Heldigvis var det nabohuset da. Men det var skummelt nærme... Knappe 50 meter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Morn ? "Heldigvis var det bare naboene som brant ned." Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kommisar Rex på TV2 Zebra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Morn ? "Heldigvis var det bare naboene som brant ned." Naboene driter jeg i . Har ikke innbo forsikring enda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mikkel! Lyst til å dra hjem tidligere og så hjelpe meg med oppvasken, pretty plx? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 lol. Har du lyst å skyte deg selv i foten for min underholdings skyld ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tja, hvorfor ikke? Om du hjelper meg med oppvasken Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har du ikke oppvaskmaskin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oO Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oO Flytt til første etasje da! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oOEr du på talefot med personen(e) i første etasje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, oppvaskmaskin er merkelig nok bare for folk som bor i første etasje oOEr du på talefot med personen(e) i første etasje? Hadde det ikke vært litt rart å spørre naboen om å få låne oppvasksmaskinen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg kan hjelpe deg med oppvasken om du hjelper meg hvis jeg får den andre leiligheta Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Våkna kl 15.30 idag, jeg. Så tror det går mot døgning. Men hva gjør vel det, har jo te, espresso, PM og fyrstekake. Tjo-bing. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg kan hjelpe deg med oppvasken om du hjelper meg hvis jeg får den andre leiligheta What? Han gikk jo med på å skyte seg selv i foten! Film det og legg det ut på youtube! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg