Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har et dilemma: Drikke idag eller sitte hjemme og surre på dataen? Bli hjemme du, før du konverterer helt til alkoholismen. Sykt nice avatar Wheelman! Jammen jeg er tørst Skjeie ut med cola for å slukke alkohol-abstinensene? Eller er vi ikke der heeelt enda? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Rickroll er ikke det ban? Endret 1. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Rickroll er ikke det ban-materiale? Nei, er veldig lett å lukke en youtube link Men hvis det er sånn som hopper rundt på skjermen kan man bannes Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ny og ny, hatt den før Les den hvite skriften du. Btw, ban for å linke til Youtube? Makan til noe søppel. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har et dilemma: Drikke idag eller sitte hjemme og surre på dataen? Bli hjemme du, før du konverterer helt til alkoholismen. Sykt nice avatar Wheelman! Jammen jeg er tørst Skjeie ut med cola for å slukke alkohol-abstinensene? Eller er vi ikke der heeelt enda? Nei faen heller må jo ha det morro når en har muligheten. tror jeg skal fyre en 5 dager:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Åh, så mye oppvask :| Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Latias, du er søppel! Alle vet hva din virkelige hensikt var... Endret 1. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sykt nice avatar Wheelman! Ty, ty! Fant ut at den var mye fetere enn juleavataren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Latias, du er søppel! Aww, takk. Det er du også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sykt nice avatar Wheelman! Ty, ty! Fant ut at den var mye fetere enn juleavataren. Det tok jammen meg sin tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tror jeg skal få meg jobb med å hjelpe folk med alkoholproblemer. Føler jeg gjorde en god jobb med Dovito: I are not alkis Aleks sier: Not yet your are not, but with great fun comes great alcoholism! Petter 42 sier: yes Aleks sier: And with great alcoholism comes great money-spending and with great money-spending comes bad economy and with bad economy comes.......................................... no Alaska FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU Petter 42 sier: Neida lønning snrt Aleks sier: neimen daså. Skål^^ Petter 42 sier: *Putonsunglassesandwalksaway* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ah, tilbake til dragen <3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 The return of the avatars! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke min gamle :S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke min gamle :S :S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke min gamle :S Jeg liker den du har der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Gah. Weirdest. Før jeg dro hjem til jul, hadde jeg en oppløsning på 1920x1080 elns, men nå får jeg ikke større enn 1600x1200 Oo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke min gamle :S Jeg liker den du har der. Jupp, men jula er over. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmm, hvor pokker har jeg lagret min gamle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg