Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da har man sett Reservoir Dogs God film! beste film Spørsmål: Blir mr. Pink tatt? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alle ligger sikkert fyllesjuke og ser på TV. Pffft... Jeg har vært ute og måkt garasjetaket skal jeg si deg. Ikke slitsomt i det hele tatt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spørsmål: Blir mr. Pink tatt? Ja, man hører det i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spørsmål: Blir mr. Pink tatt? Ja, man hører det i bakgrunnen. OK Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spørsmål: Blir mr. Pink tatt? Ja, man hører det i bakgrunnen. OK Tror jeg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spørsmål: Blir mr. Pink tatt? Ja, man hører det i bakgrunnen. Måtte du spoile? Har ikke tenkt å se filmen, så kunne ikke brydd meg mindre =p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alle ligger sikkert fyllesjuke og ser på TV. Stemmer rimelig godt for min del.. Sånn bortsett fra at jeg nettopp kom inn døra, etter å ha klart å komme meg fra Fjellhamar til Drøbak. Og jeg klarer enda ikke skjønne hvorfor i all verden jeg la meg til å sove på badegulvet i bare boxeren i natt. Var jo iskaldt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Måtte du spoile? Har ikke tenkt å se filmen, så kunne ikke brydd meg mindre =p Hvis du ikke har sett filmen, så skjønner du uansett ikke spørsmålet. Og jo, du bør se filmen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Lol, jeg sløste akkurat vekk innlegg nr 10k i en random tråd med to-fire skriveleifer i topic. Yeah.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Grats med 10k. Er ikke så lenge siden jeg var der selv, men dessverre går det altfor fort oppover... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Lol, jeg sløste akkurat vekk innlegg nr 10k i en random tråd med to-fire skriveleifer i topic. Yeah.. 10k er so last year. Men grattis uansett! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva i F er spoilertags til igjen? Kan noen fortelle meg det? Cyph? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva i F er spoilertags til igjen? Kan noen fortelle meg det? Cyph? Til pynt. De ser så koselige ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har et dilemma: Drikke idag eller sitte hjemme og surre på dataen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sitte i DNFK så klart. Du din.. ditt lem! Hvem? Dovito? Enig! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva i F er spoilertags til igjen? Kan noen fortelle meg det? Cyph? Til pynt. De ser så koselige ut. You evil bastard. Jeg har et dilemma: Drikke idag eller sitte hjemme og surre på dataen? Bli hjemme du, før du konverterer helt til alkoholismen. Sykt nice avatar Wheelman! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har et dilemma: Drikke idag eller sitte hjemme og surre på dataen? Bli hjemme du, før du konverterer helt til alkoholismen. Sykt nice avatar Wheelman! Jammen jeg er tørst Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Oioioi, gutten har 10k innlegg, og feirer med ny avatar. Du brukte vel denne før du gikk over til narwhalz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg