Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fikk feilmelding jeg ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva gjør den linken? Ingenting skummelt. Jeg lover. Trykk påd en og sjekk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hva gjør den linken? Ingenting skummelt. Jeg lover. Trykk påd en og sjekk. Jeg er vist for awesome: "Du har ikke tillatelse til å gjennomføre denne handlingen." - Feilmeldingen jeg fikk Endret 1. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmm. Den funka før i tiden. Har ikke linka til den på ganske lenge. Før i tiden funka det å kopiere linken til "logg ut", og så logga den også ut andre. Nå er den tydeligvis unik for hver bruker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 WheelMan: dere moderatorer kan banne og slette innlegg. Kan dere også tvangsutlogge folk? Nei, men den linken Herr Brun nevnte tror jeg fungerer universalt ja. Nysgjerrighet er noe dritt ^^ En morsom ting er at folk ikke får logget ut om de blir bannet. Da, uansett hvorde går eller kommer fra (google osv) blir de mødt av en feilmelding. Payback ftw. Jeg opplyser alle jeg gir frivillig ban om at de bør logge ut. Det er bare å slette noen cookies da. Eller bruke en annen nettleser. Btw: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Logi...4a6f61f48362c56 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Huff...uggen form i dag. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som kan gi meg noen hint til lvl 18 på portal? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Walthrough Jeg elsker Portal. Endret 1. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Link no work. Det var meningen. Viruset har blitt spredd, og PC'en din vil slutte å virke innen et par tiår. Mark my words. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Link no work. Det var meningen. Viruset har blitt spredd, og PC'en din vil slutte å virke innen et par tiår. Mark my words. Oh shii.. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Lite aktivitet her idag. Jaja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alle ligger sikkert fyllesjuke og ser på TV. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alle ligger sikkert fyllesjuke og ser på TV. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da har man sett Reservoir Dogs God film! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sånn, da var man våken. Godt nytt år folkens. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Av og til er det utrolig herlig å være istand til å helle nedpå hva det skal være av alkohol uten å bli fyllesyk Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår alle sammen. Litt sent muligens, men men. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sørger man for et moderat veskeinntak og en opprettholdt saltbalanse i kroppen unngår man som oftest bakrusen helt med mindre man har vert på konjakkfylla. Et gammelt sjømannstriks er å skylle ned noenB-vitaminer med vannet før man hopper i køya, så slipper man å våkne som en dass dagen derpå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da har man sett Reservoir Dogs God film! beste film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg