chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Alle andre får ha sånne artige særemner, vi måtte (!) ta et tema fra bøker, så alle har enten noe om krim, oppvekst eller invandring Og nesten alle har lest Pakkis og Izzat... Endret 3. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor i helvete har du byttet nick, Aidskake? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Sitter og ser på superbowl. Må ærlig innrømme at jeg ikke fatter et døyt..kampen skal være 4x15 minutter, men de stopper jo klokka hvert minutt, så de varer i 3 timer til slutt. Starter med alle sammen i en mølje, så kaster noen ballen bak til en kar, så springer han noen meter, blir takla, klokka stopper, og de samler seg igjen..someone throw me a line here? Hvor er taktikken alle snakker om? Og hvorfor er quarterback alltid den kjekkeste som får damene i highschool-filmer? Er vel ikke bare sånn at de som er flinkest å bølle er best i NFL? For det er jo det de gjør..for meg. Endret 4. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 er vell på tide å legge seg for meg , vekkeklokka står på 05.25 så jeg bør vell få noen timers søvn før arbeidsdagen starter God natt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har om hvordan media omtaler selvmord i forhold til pårørende og andre faktorer. =/ Heftig. Du får ha lykke til. Takk søta. Hvorfor i helvete har du byttet nick, Aidskake? Tapte et veddemål.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Og hvorfor er quarterback alltid den som får damene i highschool-filmer? Her: Se filmen hos Youtube Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Når noen blir taklet så skal klokken stoppes, for om personen har klart å holde fast i ballen (han som ligger underst i møljen) så skal han få lov å begynne å løpe igjen fra den yarden han er på når han blir taklet, Bytex. Jeg orker ikke forklare alle reglene nå, hunden er tissetrengt. Tar det en annen gang. Spør meg tidlig kveld eller på dagtid, så er jeg kanskje opplagt nok til å forklare det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Skarstad: Whatever, sånt gjør de ikke hver gang. Det er som den hæl-redninga til han søramerikanske keeperen i VM. Og linken din var borked. (starten på url'n er pastet dobbelt inn) Forklarer fortsatt ingenting... Hvorfor er det så taktisk? hvor er taktikken? Jeg ser bare "mølje...ikke mølje...mølje..ikke mølje. Oj han kom seg til streken." Endret 4. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man må nesten spille det for å forstå det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Man må nesten spille det for å forstå det. Eller lese den ti tusen ord lange wikipedia-artikkelen. http://en.wikipedia.org/wiki/American_football_rules Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Eller lese den ti tusen ord lange wikipedia-artikkelen.Knis. Jeg lurer på om gamletreneren min hadde ti tusen ord i vokabulæret sitt en gang. xDSkikkelig typisk trener, hylte til oss konstant. "REBECCA! DU SKAL FAEN IKKE SLAKKE AV!" -Men jeg har ikke trening i dag, jeg skal sitte ut den neste kampen... "IKKE SI MEG I MOT! GÅ I GARDEROBEN OG LØP TRE STRAFFERUNDER!" -Jeg kommer jo bare for å hente Kris. "TROR DU JEG LAR DEG SLAKKE BARE FORDI DU ER JENTE?!" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Amerikansk fotball er flippet. Jeg legger meg og ser film. God natt! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Til sengs, boka sugde, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Snufs. Bejeweled 2 Deluxe funker ikke i Vista 64. Da må jeg spille den sugende flash-versjonen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Snufs. Bejeweled 2 Deluxe funker ikke i Vista 64. Da må jeg spille den sugende flash-versjonen. Hardt liv. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå er det SuperBowl på gaang! ;D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Å, faen. Håper øyenbryn vokser fort. "Hmm, det er kanskje på tide å rydde opp litt der oppe." To minutter og en distraksjon senere sitter jeg igjen med et høyre øyenbryn som gråter over tapet av et ikke ubetydelig antall venner. Det barberbladet var bredere enn forventet, kan man si. Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Øyenbryn vokser alt for fort. Nesten så jeg vurderer å gå Johanne på mine. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Glem det, Becca. Holder at krøllene dine stikker av. xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Køya savner meg fryktelig. Den har ikke sett meg siden fredag natt. Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg