Shikaru Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 nja hu skriver forholdsvist greit, men av og til er det ord som ikke helt greies å staves tydeligvis nå skal jeg legge meg uansett, så god natt folkens. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Yes er da heime fra overaltfest! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Meeeh,prøvde å sove ya men neida..ligge våken i 2 timer eller noe for å sove gidder jeg ikke, da står jeg heller opp. Faen så irriterende..nikotinfaenskapdrit. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj, jeg traff på en tosk på slutten av kvelden ... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år! Gratulerer med første post i DNFK 2010 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 God dag! Nå sitter jeg på jobb og venter på kundene. *Gjesp* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 God dag! Nå sitter jeg på jobb og venter på kundene. *Gjesp* Venter på kundene? På en helligdag? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Venter på kundene? På en helligdag? Kundeservice i enkelte selskaper stenger aldri. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei hvis du er i den bransjen så er det vel kanskje vanskelig å stenge driften vil jeg tro ja. Omtrent som da jeg jobbet på 1881 en julaften, satt å ventet på kunden der også. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei hvis du er i den bransjen så er det vel kanskje vanskelig å stenge driften vil jeg tro ja.Omtrent som da jeg jobbet på 1881 en julaften, satt å ventet på kunden der også. Tja, de fleste kundeservicesentre er faktisk stengt i dag, de telecom-selskapene (jeg jobber altså i et telecomselskap) har enten stengt eller åpner senere. Vel vel, hva gjør vi ikke for kundene. Glad det vanligvis ikke er *så* stille. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei du kan så si... Har sett Law abiding citizen, var faktisk ikke så dum egentlig men slutten ble litt,tja..forutsigbart men de klarte å holde spenningen gående langt ut i filmen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Episk. Folk som ringer oss fordi deres teleoperatør har stengt i dag og tror vi kan f.eks åpne deres abonnement eller rette på deres faktura. Jada. Selv om vi kan gjøre en god del, så har vi dessverre ikke lov til å gå inn i andre selskapers systemer og rydde opp i deres kundeforhold. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Ok. Morn, jeg ble nesten døgnvill i mårres da jeg våkna og trodde det fortsatt var Torsdag Endret 1. januar 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg trenger cola. Asap Gawd! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Note to self: Chilibønner funker ikke som frokost.. æsj... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år! Gratulerer med første post i DNFK 2010 Tusen takk. Det er en stor ære. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Note to self: Chilibønner funker ikke som frokost.. æsj... Det stemmer ikke med mine erfaringer. Syns det er skamgodt jeg. ^^ And everyone, ønsk meg lykke til, skal lage eggerøre for første gang. 8D Endret 1. januar 2010 av Nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 I MADE IT! =D Oppdrag suksessfullt utført. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg