b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 2010 startet med at jeg mistet ei veninne, trist i grunn.Fært som folk dør for tiden..hvordan skjedde så det? :\ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Ånei, hun døde da ikke! dårlig formulert. Men jeg mistet henne som veninne. Endret 1. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 "Kondolerer". Kjipt å miste venner. Så, da er jeg hjemme etter en hyggelig kveld. Hvordan har kvelden til folk vært? Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Nesten awesome Kondolerer Nopros, vet hvordan det føles 2010 allerede... tiden går aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor fort! Endret 1. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ånei, hun døde da ikke! dårlig formulert. Men jeg mistet henne som veninne. Folk kommer, folk går..en forandrer meninger og holdninger..gjelder bare å ikke la alle seile sin egen sjø men jobbe for de som er verdt å ta vare på. "Kondolerer". Kjipt å miste venner. Så, da er jeg hjemme etter en hyggelig kveld. Hvordan har kvelden til folk vært? Ganske grei,har ikke gjort noe fornuftig egentlig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg blir sur! har brukt 1000kr i baren på pubben idag drukket 8 drinke ting og over ei kasse øl! blir jo faen ALDRI skikkelig full! FML Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Uh.. Gratulerer? Hehe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei det er sykt dritt! var SÅÅ klar for å bli drita kanon idag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg blir sur! har brukt 1000kr i baren på pubben idag drukket 8 drinke ting og over ei kasse øl! blir jo faen ALDRI skikkelig full! FML Da bør du kanskje tenke på hvor ofte du drikker og om du kanskje kan ha bygget deg opp en liten "motstand" imot alkohol? Eller hvor mange timer det tok deg å konsumere alt du har drukket =) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Oooog hvor mye du har spist den dagen har vel også litt å si? Om du drikker på tom mage blir man fortere full, eller er dette bare en myte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 De som har peiling på det sier at det skal ha en sammenheng, ikke vet jeg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Begynte og drikke ca kl 21 sluttet ca 03.00 er jo ikke edru, men "normalt" villen jeg jo vert så drita at jeg ikke kan gå. hadde vel en liten runde med vodka på førespellet også. Er det ikke noe med at man tåler mer hvis man har drukket dagen før? Joda hva du har spist har mye og si, men har ikke spist mye en liten middag og noen brødskiver tidligere på dagen. Endret 1. januar 2010 av Dovito Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det ikke noe med at man tåler mer hvis man har drukket dagen før?DING DING DING! You win the prize! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen andre med Netcom som har problemer med å sende melding? Det funker ikke her. <_> Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sjekket datoen i dag? Tok meg ikke mange sekundene å finne ut hvorfor ting går tregt ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det ikke noe med at man tåler mer hvis man har drukket dagen før?DING DING DING! You win the prize! Så kroppen min tåler mer alkohol idag side jeg drakk igår? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Bare innom for å si godt nytt år før jeg stikker ut! GOdt nyttår! Endelig har du gamleavataren, digg å se den igjen. Var aldri den sammme helt uten! Venter på at tidenes herligste jente skal ringe! Grr! Edit: merker at jeg har litt problemer med å lese, siden jeg tidvis ser dobbelt! Endret 1. januar 2010 av Minus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 noen som veit hva det her skal bety? har ei litt full veninne på msn nå. Marita sier: veit kje heukrl,, kos heim fuæx sgg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alltid gøy med folk som skal skrive heeelt rart med en gang de er fulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg