Dr. Chaos Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår alle sammen! Jeg er litt sent ute siden jeg ikke var hjemme. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja da var det nye året begynt.Er mye som skal skje i dette året og jeg gruer meg som en liten unge som skal til..eh..tannlegen? Ble en utrolig rolig nyttårsfering på meg i år,noe som er egentlig likså greit når det kommer til stykke, ikke råd til noe feiring i det hele tatt heller,har nok med meg selv. En ting som skal forbedres i løpet av nyåret er mine sosiale kontakter. Jeg er ikke flink nok til å ta kontakt med folk,jeg antar på en eller annen måte at de alltid vil være der men det gjør ikke folk og jeg ser andre som blir hilset med godt nyttår i hytt og pine,god jul osv men har ikke mottatt en eneste godt nyttårsmelding eller god jul en de jeg selv har sendt til noe som kanskje sier en del om meg som person,samme dealen egentlig på bursdager en har hatt også..så det er en ting jeg skal jobbe med for å forandre, jeg trenger det, jeg bor helt alene her og kjenner _ingen_ så og si så en skal jobbe litt med det. Kjenner meg igjen her. Fint jeg ikke er alene om det. Er nesten så jeg trenger et kurs i sosialisering tror jeg. Kanskje gå til biblioteket og se om jeg kan finne noen bøker eller noe som kunne hjelpe meg i gang..for et eller annet må gjøres. Ja jeg vet, det er litt typisk og klage over slikt på nyttårsaften fordi en ikke får noen god nyttårsmeldinger osv men det er en generell ting..og nå som jeg bor helt på egen hånd, greit nok, jeg bor i et kollektiv og har ikke enda rukket å bli kjent med folkene jeg bor sammen med fordi jeg har sett dem sånn 1-2 ganger så er det noe som må gjøres av tiltak iallefall. Godt nyttår alle sammen! Jeg er litt sent ute siden jeg ikke var hjemme. Gjør ikke noe det,så lenge hilsningen kommer fram så =) Fornøyd med kvelden din eller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dårlig start på det nye året ihvertfall. Sykt gikt smerter akkurat i det jeg skulle legge meg. Lillefingeren lever sitt eget liv å har blitt helt krokat i løpet av kvelden, Får ikke bøyd den rett ut. Jaja får håp at d bli likar i mårra. Kjeder meg å vil sove. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Dårlig start på det nye året ihvertfall. Sykt gikt smerter akkurat i det jeg skulle legge meg.Lillefingeren lever sitt eget liv å har blitt helt krokat i løpet av kvelden, Får ikke bøyd den rett ut. Jaja får håp at d bli likar i mårra. Kjeder meg å vil sove. Er du har gjort med lillefingeren din sa du? Gikt? Er ingen koselig sykdom =( Endret 1. januar 2010 av b-real Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fint jeg ikke er alene om det. Er nesten så jeg trenger et kurs i sosialisering tror jeg. Kanskje gå til biblioteket og se om jeg kan finne noen bøker eller noe som kunne hjelpe meg i gang..for et eller annet må gjøres. Ja jeg vet, det er litt typisk og klage over slikt på nyttårsaften fordi en ikke får noen god nyttårsmeldinger osv men det er en generell ting..og nå som jeg bor helt på egen hånd, greit nok, jeg bor i et kollektiv og har ikke enda rukket å bli kjent med folkene jeg bor sammen med fordi jeg har sett dem sånn 1-2 ganger så er det noe som må gjøres av tiltak iallefall. Jeg burde vel skjerpe meg selv med det samme. Problemet er å finne energi til det. Det er ikke noe man gir et halvhjertet forsøk på. Det er heller ikke bare å begynne å snakke med alle rundt seg. Men, men. Hvem har sagt at livet er lett? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dårlig start på det nye året ihvertfall. Sykt gikt smerter akkurat i det jeg skulle legge meg.Lillefingeren lever sitt eget liv å har blitt helt krokat i løpet av kvelden, Får ikke bøyd den rett ut. Jaja får håp at d bli likar i mårra. Kjeder meg å vil sove. Er du har gjort med lillefingeren din sa du? Gikt? Er ingen koselig sykdom =( Ikke gjort noe med fingeren, Den bare ble sånn plutselig. Er første gang jeg opplever det, Men har sett på min mor sine fingre at de kan krølle seg alle veier plutselig. Er ikke så ofte plaget så skal egentlig ikke klage. Bare litt kjipt at det måtte komme nå rett før leggetid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg burde vel skjerpe meg selv med det samme. Problemet er å finne energi til det. Det er ikke noe man gir et halvhjertet forsøk på. Det er heller ikke bare å begynne å snakke med alle rundt seg. Men, men. Hvem har sagt at livet er lett?Nei, ikke alle men det gjelder å finne en middelvei i alt det rotet en sitter i, en kan ikke forvente at alt skal løse seg, da er man nesten litt for optimist men man begynner i de kantene en kan gjøre noe med og jobber seg sakte men sikkert inn imot midten. Nei det er faen ikke noen dans på roser,det skal være sikkert. Man må bare passe på å ikke trå på alle tornene,noen trår man på uansett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke gjort noe med fingeren, Den bare ble sånn plutselig.Er første gang jeg opplever det, Men har sett på min mor sine fingre at de kan krølle seg alle veier plutselig. Er ikke så ofte plaget så skal egentlig ikke klage. Bare litt kjipt at det måtte komme nå rett før leggetid Er vel noe som kan komme med årene hvis man ikke er forsiktig med seg selv ja men det er vel kanskje litt arvelig belastet i ditt tilfelle.Kan kanskje hende jeg kan få noen slike plager siden en har hypermobile ledd så det gjelder å passe på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har merket stor forbedring etter jeg begynte å trene. Enkelte øvelser må man passe seg for som jogging i mitt tilfelle, Tar heller en sykkeltur fordi det belaster leddene mindre. Men som sagt er ikke så ille plaget enda. Min mor har det værre, Ho reagerer på vær skifte. Det har ikke jeg merket noe til enda. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Gaad jegg er trøøøøtt... Dog, jeg vil ikke legge meg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Starter nyåret med å havne i et kjempeflott trekantdrama. Broren min er forelsket i ei tøtte, tøtta er forelsket i meg, og jeg vil ikke ha noe med dette tøvet å gjøre i det hele tatt. Drama punks, fuck off. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Gjør ikke noe det,så lenge hilsningen kommer fram så =)Fornøyd med kvelden din eller? Veldig fornøyd. Jeg lurte til meg litt alkohol og ble supersosial og glad. Ellers så har jeg kost meg gjennom hele nyttårskvelden. Takk for at du spør, og håper du og alle andre på diskusjon.no har hatt det like trivelig som meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvis det skal være trekantdrama, må ikke da alle være forelsket ihverandre? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mulig jeg roter med definisjonene her, men kan da ikke huske at trekantdrama krever bifil opptreden. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke jeg heller.... vil ut og drekke.. eller ta en røyk hvertfall. Orker ikke gå helt ut og langt borti mellom for og smuge heller, tror kanskje det er på tide og lukke øya noen sekunder istedet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har merket stor forbedring etter jeg begynte å trene. Enkelte øvelser må man passe seg for som jogging i mitt tilfelle, Tar heller en sykkeltur fordi det belaster leddene mindre. Men som sagt er ikke så ille plaget enda. Min mor har det værre, Ho reagerer på vær skifte. Det har ikke jeg merket noe til enda. Det er iallefall helt grusomt etter som en bor i Norge der vi ikke akkurat har det mest stabile været som finnes :\ Starter nyåret med å havne i et kjempeflott trekantdrama. Broren min er forelsket i ei tøtte, tøtta er forelsket i meg, og jeg vil ikke ha noe med dette tøvet å gjøre i det hele tatt. Drama punks, fuck off.*fnis*Nei det skal ikke være enkelt gitt,er som oftest aldri det. Men hvis du ikke vil ha noe med saken å gjør så er jo saken rimelig grei. Får håpe du og din bror er ganske lik da så kanskje den dama blir fornøyd da Veldig fornøyd. Jeg lurte til meg litt alkohol og ble supersosial og glad. Ellers så har jeg kost meg gjennom hele nyttårskvelden. Takk for at du spør, og håper du og alle andre på diskusjon.no har hatt det like trivelig som meg. Ingenting er bedre en det =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke jeg heller.... vil ut og drekke.. eller ta en røyk hvertfall. Orker ikke gå helt ut og langt borti mellom for og smuge heller, tror kanskje det er på tide og lukke øya noen sekunder istedet. Kanskje litt sent med mindre du vet om et nachspill som er i nærheten. Tok meg en røyk her rundt midnatt og det smakte egentlig ikke noe særlig godt faktisk men jeg kjente en eller annen sa oppi hodet mitt at "hey,gi meg mere" men jeg ba han pent og høflig om å dra til helvette,jeg vil ikke utvikle astma som resten av slekten har og må sitte med et pariapparat flere ganger daglig,ikke faen. Satte en skremmer i meg da jeg var hjemme nå og så hvordan det sto til med resten av gjengen =( Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hehe, da får jeg vell heller droppe det og kanskje bedre gi tennene en puss før jeg legger meg under kald dyne Natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sikkert ikke så dumt. Natt natt,sov godt =) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 2010 startet med at jeg mistet ei veninne, trist i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg