Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 haha.. vi har akkurat hatt den! leste greia ganske fort jeg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 haha.. vi har akkurat hatt den! leste greia ganske fort jeg Hater den, dårlig redneckbok. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Stonemeister: Om du har lest den før så ikke les den nå. Om du bare har sett filmen, så les boka òg. Du mister mye innhold om man bare ser filmen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hater den, dårlig redneckbok. Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) mister en del ved å bare lese boka og.. syns jeg.. Edit: Meeen nå ska jeg lalle....... speeeks tuumorråw folx! Endret 3. februar 2008 av Ezpen91 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har bare glemt Mika i det siste. *catching up* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 "Seeing a 40 year old crack whore wearing a shirt saying "You can't afford me" and knowing she's probably right made me realize I'd hit rock bottom." OMG! Jeg elsker http://www.onesentence.org Takk Denne liker jeg også http://maddox.xmission.com/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal opp i særemne klokken 09.30 i morgen. Gruer meg. Håper det ikke går skikkelig til helvete. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal opp i særemne klokken 09.30 i morgen. Gruer meg. Håper det ikke går skikkelig til helvete. wat is topics Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Skal opp i særemne klokken 09.30 i morgen. Gruer meg. Håper det ikke går skikkelig til helvete. Særemne er knall, og enda mer så om man har om en tøffing som Knut Hamsun. Funfact: Han jobbet på trikken i Chicago, hvor det kunne være veldig kaldt til tider, og fattig som han var holdt han varmen med avispapir, noe som førte til at "his colleagues liked to touch him to make him crackle." Endret 3. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 http://www.vic.com/~nlp/np-quote.htm ^^Til dere natt-mennesker som sitter oppe enda. Denne siden er dedikert til dere Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jeg har lyst på en røyk, er ikke trøtt i det hele tatt og det er 224 dager til jeg er 18... dere driver med da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal opp 06.00 i morgen. Er trøtt. Sitter alikavel foran monitoren. Vurderer å finne noe å spise på. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Funfact: Han jobbet på trikken i Chicago, hvor det kunne være veldig kaldt til tider, og fattig som han var holdt han varmen med avispapir, noe som førte til at "his colleagues liked to touch him to make him crackle." That always makes me crack(le) up! lol did u get it Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hahaha. Nettopp gått gjennom mange gode minner med Saluttknall-trådene Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Forbanna skole i morra Våkna ikke før 3 idag, men kjenner jeg er litt trøtt nå. Ikke så alt for lenge til ferie. Livet virker sånn for meg skole, skole, skole, skole, skole, fir, fri, skole, skole, skole, skole, skole, fir, fri, skole, skole, skole, skole, skole, fir, fri osv sov Så er det utdanning, så jobb, så pensjonist, så død Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvilket tema, Ida? Jeg har om hvordan media omtaler selvmord i forhold til pårørende og andre faktorer. =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har om hvordan media omtaler selvmord i forhold til pårørende og andre faktorer. =/ Heftig. Du får ha lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg