Deadringer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Yey, nyttårsaften. Blir awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Yeah, enda bedre om jeg får sove i løpet av dagen Hvis ikke må jeg hamstre koffeintabletter Men yey, fant noen gamle effektbatterier liggende under skapet mitt Og en sigar i skapet, mens jeg lette etter tom-cd-er Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Og en sigar i skapet, mens jeg lette etter tom-cd-er Klinte til og kjøpte sigarer i dag jeg også. Hører hjemme med nyttår. Bra damer, pils og sigarer = oppskriften på en jev nyttårsaften. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Agreed. Småskeptisk til denne. Liggi i skapet siden i fjor på denne tida, men får poppe den om jeg ikke har penger til sigarer etter at nyttårsmaten har blitt kjøpt om 5 timer Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Arg, glemte å kjøpe drikke til i morra... Blir øl/ciderfylla da.... Som garanterer fyllesjuke in my case Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Småskeptisk til denne. Liggi i skapet siden i fjor på denne tida, men får poppe den om jeg ikke har penger til sigarer etter at nyttårsmaten har blitt kjøpt om 5 timer Worst case er den tørr. Ikke farlig. Kjør på mann. Blir øl/ciderfylla da Siden du er på et forum regner jeg med du er en kar og sier derfor: HAHAHAAHAHAHAH patetisk dude. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Blir øl/ciderfylla da Siden du er på et forum regner jeg med du er en kar og sier derfor: HAHAHAAHAHAHAH patetisk dude. Yessda, drikker heller cider siden det ikke er mulig å skaffe nordlandspils i området jeg bor All annen øl er crap etter jeg smakte den. Men drikker helst vodka og MacAllen Endret 31. desember 2009 av Kanius Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nyhus, sant. Har røyka tørre cigarer før. Som de gamle etter morfaren min som har liggi i et sølvskrin i finstua til mormor siden gudene vet når. Ifg. mamma var de gamle på nittitallet og bare lå til pynt da, og de har ikke blitt fornya etter at bestefar døde i '94, så Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Blir øl/ciderfylla da Siden du er på et forum regner jeg med du er en kar og sier derfor: HAHAHAAHAHAHAH patetisk dude. Yessda, drikker heller cider siden det ikke er mulig å skaffe nordlandspils i området jeg bor All annen øl er crap etter jeg smakte den. Men drikker helst vodka og MacAllen - Nordlandspils - All annen øl er crap Flink gutt Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Faen, hvorfor må jeg våkne så tidlig? Q.Q Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Faen, hvorfor sover folk på madrass utenfor badet? Jeg vil dusje ffs, liker ikke å vekke folk som skal være våkne til i morgen tidlig heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Faen, hvorfor sover folk på madrass utenfor badet? Jeg vil dusje ffs, liker ikke å vekke folk som skal være våkne til i morgen tidlig heller Din mor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Why? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja hvorfor sover søstra di UTTAFOR badet på madrass ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det lurer jeg også på. Tror det har noe med at jenta har angst og ikke tør sove alene på rommet sitt, så der har prøver hu å få søss til å sove, men søss vil stort sett ikke. Til tross for at rommet til minstesøss ligger tvers over gangen for foreldra mine, så velger hu heller å hale madrassen sin ut på gulvet i gangen så hu kan være nærmere dem. Beats me. Angsten hennes er verre enn min. Jeg foretrekker å være alene med den og ligger heller og rister og skjelver på rommet mitt med full panikk enn å prate med venner / familie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mikkel kan da sove med henne. jeg tørr absolutt ikke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mikkel kan da sove med henne. jeg tørr absolutt ikke. Når du sier det sånn er det grunn til å bli skeptisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tror ikke jeg vil ha Mikkel med Oda altså. Stakkars mann, ille nok at hu drev og plaga Jante i vår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 She has a glass-ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg