Demonfudge Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Han tok seg en frivillig ferie, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Drag me to hell? Verste drittfilmen jeg noensinne har sett. Du går ikke glipp av noe hvis du dropper den... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Ikke hør på Zeromac. Drag Me to Hell er en av årets beste. Endret 31. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Seriøst? Da har vi nok helt totalt forskjellig smak. Jeg hatet den, og ingen i vennegjengen min som likte den overhodet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er faen meg sant at de fleste ulykker skjer i hjemmet :|*auauau* Sparket begge beina inn i vårt massive stuebord nå, først en liten risp som ikke var så vond, mer irriterende, og så en flott og stor kul på leggen på det andre benet. Så forstrakk jeg noe i venstrearma da jeg spilte minigolf på wii-en og så kjørte jeg huet inn i juletreet ved et uhell etterpå. Samt at det verker i fingrene etter den merkelige kontrolleren vi kjøpte i dag. Virker som en blanding av en PS-spake og en Xbox-spake type gammel. Helt jævlig å spille med haha du fikk i både pose og sekk ser jeg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Seriøst? Da har vi nok helt totalt forskjellig smak. Jeg hatet den, og ingen i vennegjengen min som likte den overhodet. Vel, i dette tilfellet er det er dere som er en minoritet; den har jo blitt lovprist av både publikum og kritikere. Endret 31. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Herlig, Datasmurf. Ja, fantastisk! Så våkner jeg nå, søkkvåt av svette etter 2 timer søvn. Utmerket! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Dårlig velkomstkomitè dette her altså. Jeg er jo hjemme og greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kom til Steinkjer, få kos og musserende vin, samt kake Det er faen meg sant at de fleste ulykker skjer i hjemmet :|*auauau* Sparket begge beina inn i vårt massive stuebord nå, først en liten risp som ikke var så vond, mer irriterende, og så en flott og stor kul på leggen på det andre benet. Så forstrakk jeg noe i venstrearma da jeg spilte minigolf på wii-en og så kjørte jeg huet inn i juletreet ved et uhell etterpå. Samt at det verker i fingrene etter den merkelige kontrolleren vi kjøpte i dag. Virker som en blanding av en PS-spake og en Xbox-spake type gammel. Helt jævlig å spille med haha du fikk i både pose og sekk ser jeg Oh yeah. Blåse på? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tut tut, Thomas Toget ruller ut fra stasjonen! .... *skifte på senga* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ha ha ha, hva faen, Jonas? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Oh yeah. Blåse på? nah det hjelper aldri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Psj, klart det gjør! Men okay, kom og spill Super Mario World og Donkey Kong Country med meg? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg blir gjerne med på Super Mario World. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 ja den slenger jeg meg på Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg dro på nach. 30,- betalte jeg for taxi til en bekjent, og taxien kjørte med overlast. Når vi var fremme gikk det ikke lang tid før naboen klagde og vi gikk to hus opp gata til moren til kjæresten til den bekjente. Der ble vi selvfølgelig servert nylagd karsk av pulverkafe og heimert på 1.5l julebrusflaske. Trivelige folk... (Og hjemover fikk jeg sitte på hos en som kjører ut avisen.) Endret 31. desember 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg blir gjerne med på Super Mario World. ja den slenger jeg meg på Woo! Jeg dro på nach. 30,- betalte jeg for taxi til en bekjent, og taxien kjørte med overlast. Når vi var fremme gikk det ikke lang tid før naboen klagde og vi gikk to hus opp gata til moren til kjæresten til den bekjente. Der ble vi selvfølgelig servert nylagd karsk av pulverkafe og heimert på 1.5l julebrusflaske. Trivelige folk... (Og hjemover fikk jeg sitte på hos en som kjører ut avisen.) Er sånn det skal være Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Enig! Det som er hyggelig med England. Er ikke sjeldent du finner så mange koselige og hyggelige mennesker som gjerne spanderer en pint og inviterer til fotballprat. Åh, savner England allerede. Edit: Anyway. Jeg er trøtt og tar kvelden. God natt alle sammen Endret 31. desember 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Aww. Shucks! Jeg er søvnløs og pakker Føler jeg har med meg så mye mer tilbake enn hva jeg hadde med meg hit Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 våken jeg også, fordi jeg har sett på heroes i hele natt. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg