Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er faen meg sant at de fleste ulykker skjer i hjemmet :|

*auauau*

Sparket begge beina inn i vårt massive stuebord nå, først en liten risp som ikke var så vond, mer irriterende, og så en flott og stor kul på leggen på det andre benet.

Så forstrakk jeg noe i venstrearma da jeg spilte minigolf på wii-en og så kjørte jeg huet inn i juletreet ved et uhell etterpå. Samt at det verker i fingrene etter den merkelige kontrolleren vi kjøpte i dag. Virker som en blanding av en PS-spake og en Xbox-spake type gammel. Helt jævlig å spille med :p

haha du fikk i både pose og sekk ser jeg :wee:

Lenke til kommentar

Kom til Steinkjer, få kos og musserende vin, samt kake :D

Det er faen meg sant at de fleste ulykker skjer i hjemmet :|

*auauau*

Sparket begge beina inn i vårt massive stuebord nå, først en liten risp som ikke var så vond, mer irriterende, og så en flott og stor kul på leggen på det andre benet.

Så forstrakk jeg noe i venstrearma da jeg spilte minigolf på wii-en og så kjørte jeg huet inn i juletreet ved et uhell etterpå. Samt at det verker i fingrene etter den merkelige kontrolleren vi kjøpte i dag. Virker som en blanding av en PS-spake og en Xbox-spake type gammel. Helt jævlig å spille med :p

haha du fikk i både pose og sekk ser jeg :wee:

Oh yeah. Blåse på?

Lenke til kommentar

Jeg dro på nach. 30,- betalte jeg for taxi til en bekjent, og taxien kjørte med overlast. Når vi var fremme gikk det ikke lang tid før naboen klagde og vi gikk to hus opp gata til moren til kjæresten til den bekjente. Der ble vi selvfølgelig servert nylagd karsk av pulverkafe og heimert på 1.5l julebrusflaske. Trivelige folk...

(Og hjemover fikk jeg sitte på hos en som kjører ut avisen.)

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Jeg blir gjerne med på Super Mario World. :)
ja den slenger jeg meg på :D

Woo!

Jeg dro på nach. 30,- betalte jeg for taxi til en bekjent, og taxien kjørte med overlast. Når vi var fremme gikk det ikke lang tid før naboen klagde og vi gikk to hus opp gata til moren til kjæresten til den bekjente. Der ble vi selvfølgelig servert nylagd karsk av pulverkafe og heimert på 1.5l julebrusflaske. Trivelige folk...

(Og hjemover fikk jeg sitte på hos en som kjører ut avisen.)

Er sånn det skal være :D

Lenke til kommentar

Enig!

Det som er hyggelig med England. Er ikke sjeldent du finner så mange koselige og hyggelige mennesker som gjerne spanderer en pint og inviterer til fotballprat.

Åh, savner England allerede. :love:

Edit: Anyway. Jeg er trøtt og tar kvelden. God natt alle sammen :)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...