Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 sittaklippern kan og brukes som snøfreser! eller hva thomas? Haha! stemmer! ska vi prøve nå? med nesten en halvmeter snø? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ska vi prøve nå? med nesten en halvmeter snø? Film er et selvsagt krav. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 sittaklippern kan og brukes som snøfreser! eller hva thomas? Haha! stemmer! ska vi prøve nå? med nesten en halvmeter snø? Stress å legge på kjettinger igjen da.. Ezpen er naboen min hvis folk lurte Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har du ennå fylleangsten din da kake? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Detta skal de ha på seg i 14 dager. Stakkars^^ Pusekattene dine er så ekstremt søte Jeg vil nevne at jeg skal ha creds for navnene deres. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg vil nevne at jeg skal ha creds for navnene deres. Og jeg skal ha creds for ØBs skjegg. Errr.. Det var slike ting dere snakket om, sant? Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Utdrag fra en msn-samtale med en som skal være med på en russerevy: *** says (22:50):Lenge leve jenter som bytter i samme garderobe som oss *** says (22:50): Du aner ikke hvor mange jenter jeg har sett i undertøyet i dag Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det ska vi nok få te Thomas.... eneste jeg ser som mulig problem er å få den til å kjøre.. fremover... i 50 cm snø Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skjedd noe i tiden jeg var vekk? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skjedd noe i tiden jeg var vekk? Schnell har fått seg et nytt liv oO. Jaja, men nå er det leggetid for kexxy.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Schnell har fått seg et nytt liv oO. Det har jeg fått med meg men, nytt? Heter det ikke at han endelig har fått seg et liv? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 spørs om han har fått det i det heletatt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Frank: "Has goldfinger ever had a flock of mooses advancing on him? It's a terrifying sight." Mikey: "That's not the plural of moose, it's moosi." Gerard: "Fuck off, it's meese." Herregud. Jeg får lyst til å tatovere to elger på hoften og ordet "Meese" under. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 What!? Skal Schnell slutte å oppføre seg tard i DNFK? oO Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 My god. Denne er litt for fengende. Hva er det jeg har fått på hjernen nå da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 My god. Denne er litt for fengende. Hva er det jeg har fått på hjernen nå da Go Obama Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tja, nå stikker mrbjoern til sengs, han og xD Natta folkens Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Schnell har fått seg et liv oO. Håper du har sikre kilder for det der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 "Seeing a 40 year old crack whore wearing a shirt saying "You can't afford me" and knowing she's probably right made me realize I'd hit rock bottom." OMG! Jeg elsker http://www.onesentence.org Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Huff, jeg må lese Of Mice and Men av John Steinbeck innen jeg legger meg, og den er griserævva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg