L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 jeg rømte at jeg slakta en fyr og gravde han ned i hagen. så når jeg våkna idag ble jeg litt nervøs, så jeg måtte se på nyhetene for å se om noen var meldt savnet Kanskje det er du som skulle hatt avataren min. Vurderer å bytte tilbake nå da. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Spennende å se hvor lenge denne får leve før den blir stengt: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14928324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Spennende å se hvor lenge denne får leve før den blir stengt: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14928324 "Provokasjoner vurderes ut fra formål" Så kan hende den får leve litt. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, forsåvidt. Satser på det. Spennende å se hvordan den der eskalerer, hvis den eskalerer da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan kan jeg få signaturen min på 4 linjer? Hvordan får jeg øverste linja i lyricsen på samme som linken? -.- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Endelig hjemme i varmen igjen ! Jævla kulde faen... Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 -29 der jeg var i går kveld. Hvordan kan jeg få signaturen min på 4 linjer? Hvordan får jeg øverste linja i lyricsen på samme som linken? -.- Det lurer jeg også på, faktisk. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 29-? Da skal du klare og fryse vill jeg si =O Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 hva ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hvordan kan jeg få signaturen min på 4 linjer? Hvordan får jeg øverste linja i lyricsen på samme som linken? -.- WikiTallica - Alt om Metallica!___________Those people who tell you not to take chances They are all missing on what life is about You only live once so take hold of the chance Don't end up like others the same song and dance Endret 30. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fattern jeg må gurte nå ! En kilo med powerbæsj på vei ut !! ÆÆÆÆÆÆH ! :S Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan kan jeg få signaturen min på 4 linjer? Hvordan får jeg øverste linja i lyricsen på samme som linken? -.- WikiTallica - Alt om Metallica!___________Those people who tell you not to take chances They are all missing on what life is about You only live once so take hold of the chance Don't end up like others the same song and dance Tror egentlig han mente hvordan han fikk det til med BBcoden, ikke jukse med en hvis strek. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan kan jeg få signaturen min på 4 linjer? Hvordan får jeg øverste linja i lyricsen på samme som linken? -.- WikiTallica - Alt om Metallica!___________Those people who tell you not to take chances They are all missing on what life is about You only live once so take hold of the chance Don't end up like others the same song and dance Tror egentlig han mente hvordan han fikk det til med BBcoden, ikke jukse med en hvis strek. Hei, ingen som jukser med noen hvite streker her! Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 29-? Da skal du klare og fryse vill jeg si =O Tok bilde når det var -25, men jeg kjørte bilen etter det og når det var -29 fikk jeg ikke tatt bilde. Hei, ingen som jukser med noen hvite streker her! Jo, du ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, ingen som jukser med noen hvite streker her! Jo, du ^^ Okay da. Men den måten funker fett da. Med mindre man bruker svart skin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan kan jeg få signaturen min på 4 linjer? Hvordan får jeg øverste linja i lyricsen på samme som linken? -.- Står i wikien hvoran man bruker avanserte plasseringskoder her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Signatur Sliter du så spør Wheelman. Han pleier å være flink på de der. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jo da, ser den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 KK-f trenger støtte til å drite seg ut. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg