Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt noe herk å måtte skrape bilen og bilen rekker ikke engang å bli varm på den korte strekningen det er til og fra. Å gå de to kilometerne på dette føret (jeg regner med det er glatt og jævlig hos de fleste for tiden) for å hente en 5-10 kilos DAC høres om mulig enda mindre fristende ut.

Lenke til kommentar

Det ble bomtur. Måtte tilbake og vente på at posten skulle komme... å hente rekomandert sending uten pakkelapp ble for mye for de på post i butikk på nærbutikken :|

Det *skal* være mulig å hente rekomandert sending uten hentelappen, om man har hentelappen eller ei er ikke en del av sikkerhetsanstaltene rundt det med rekomandert sending...

DAC-en er forøvrig på noen hundre gram, ikke 5-10kg. En liten kjekk kina-sak til noen hundrelapper, som lett slår studiolydkortet mitt.

Lenke til kommentar

Psykodrøm i natt.

Ble lagt inn på en eller annen avdeling hvor det bare var gærninger som dreit over alt så mann måtte passe på hvor man tråkka. Midt oppe i dette ble det servert vafler til frokost i felles-salen.

Men det var ikke det verste. Jeg måtte også dele rom med dama og han som i drømmen var den nye typa hennes. Rommet var ikke noe å skryte av heller. Madrasser på gulvet and that's it. På ett eller annet tidspunkt så oppdaget jeg at snuten spana på oss i tillegg. Hvorfor vet jeg ikke.

Men uansett. Det slutta godt da. Typa til dama og dama bestemte seg for å rane en kiosk mens vi hadde rømt fra snuten som stod på døra. Siden ingen hadde rukket å kle på seg om morgenen så var vi alle tre omtrent nakne. Men akkurat i det vi nærmet oss kiosken så kom det en kjerring som de hadde svindla fra en leilighet og storma samme kiosken med pistol. Da ble det så forviring at han bak kassa rakk å trekke hagle og true oss. Siden jeg stod bakerst så kløp jeg både han dusten (hvem det vå var) og hu psykokjerringa med pistol i rumpa samtidig og tok et skritt tilbake. Dette fungerte sånn at de så på hverandre og falt for hverandre så fort blikkene deres møtttes. Så stakk jeg og dama av og de andre ble tatt av snuten.

Lenke til kommentar
Jeg våkna med nakke ifra helvette. Satan så vondt det var. har vært plaga hele natta.
Føler med deg. Er så kjipt å ligge våken og verke.

aciiiiiiiiiiiiiid
Skulle nesten trodd det.

Skal jeg gidde å dra for å kjøpe øl, eller skal jeg nøye meg med et par glass whisky før jeg drar? :hmm:

Vet at det er mye spandable kjentfolk der, med både god og dårlig heimert...

Nøy deg med et par glass du. Det er mye koseligere.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...