Llandari Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Bah, da får man vel tusle på jobb og gjøre det samme som jeg har gjort de siste to dagene... ingenting. Skrekkelig kjedelig, men jeg får betalt for å surfe forum, så da går det vel på et vis. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Å, skal ut på treningsstudio igjen i dag, lenge siden sist, tenker det blir litt deilig egentlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 HAI GUISE! Jeg selger nakken min til høystbydende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 HAI GUISE! Jeg selger nakken min til høystbydende. Hode inkludert? Hvilken hudfarge? Hvor stor bøyelighet er det på nakken? Er det mulig å lage knekkelyder ved å bøye den? Trenger en nakke til skjønner du Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Knekkelyder: Nei Hudfarge: småbrun Bøyelig: Langt ifra Hode ink: nei Noe forbanna first price dritt av en nakke Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skulle gjerne byttet en skulder og en rygg mot noe bedre jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Knekkelyder: NeiHudfarge: småbrun Bøyelig: Langt ifra Hode ink: nei Noe forbanna first price dritt av en nakke Hmm.. sorry, trenger knekkelydene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Sånn helt fakta. Nakken min er rota til alt ondt . Heldigvis! Så er det såpass varmt ute at jeg kan ta meg en skitur idag Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når det kjennes ut som du har en stor isklomp i tuppen av hver skatesko er det på tide og komme seg hjem og få igjen varmen. So here I am. Temperaturen har heldigvis sunket til 14-15 minus nå så er gradvis bedre men fortsatt fi**e kaldt. Tar en kopp varm sjokolade rett i koppen så blire nok bra Noen andre som skal noe spennende i dag, eller er det og sitte under dyna med laptop og DNFK? xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal gå på ski Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg skal gå på ski pass på å ikke gå på tryne da tror faktisk ikke jeg har prøvd skiene mine i år. Endret 30. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal gå på ski pass på å ikke gå på tryne da tror faktisk ikke jeg har prøvd skiene mine i år. Tror jeg ikke jeg har prøvd mine siden 2. klasse. 2. klasse barneskolen. Hater langrenn ski. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal gå på ski pass på å ikke gå på tryne da tror faktisk ikke jeg har prøvd skiene mine i år. Tror jeg ikke jeg har prøvd mine siden 2. klasse. 2. klasse barneskolen. Hater langrenn ski. Jeg har ikke gått på ski på lenge jeg heller, eneste grunnen til at jeg går på ski er egentlig for å nyte landskapet, er så fint i skogen nå på vinteren om kvelden. Alt glittrer og man får en skikkelig eventyr følelse Og hvis man i tilegg går å høre på Immortal, med Sons of Northern Darkness, da står alle hårene på kroppen konstant =D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når det kjennes ut som du har en stor isklomp i tuppen av hver skatesko er det på tide og komme seg hjem og få igjen varmen. So here I am. Temperaturen har heldigvis sunket til 14-15 minus nå så er gradvis bedre men fortsatt fi**e kaldt. Tar en kopp varm sjokolade rett i koppen så blire nok bra Noen andre som skal noe spennende i dag, eller er det og sitte under dyna med laptop og DNFK? xD Du måtte understreke at du hadde skatesko? Hva med å heller bruke vintersko nå som det er vinter? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er fint pudderføre innover fjellet her. Gleder meg som faen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Faen, blir så jævlig forbanna på fattern å brodern når de krangler, brodern blir sur, og fattern veit faen meg aldri når han skal gi seg. Og nå vet jeg at denne dagen blir helt jævlig uansett -.-.. Endret 30. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ntaaaaw . Dagens største "bragd": Skaffa over 100.000 cash på cafè world . Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gidder jeg å hente DAC-en min nå? Det er iskaldt ute, og butikken er 1km unna med en meget kald bil :| Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 1 km er nå ingenting da, verken til fots eller i en kald bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg