Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kjennes ut som du har en stor isklomp i tuppen av hver skatesko er det på tide og komme seg hjem og få igjen varmen. So here I am. Temperaturen har heldigvis sunket til 14-15 minus nå så er gradvis bedre men fortsatt fi**e kaldt.

Tar en kopp varm sjokolade rett i koppen så blire nok bra :)

Noen andre som skal noe spennende i dag, eller er det og sitte under dyna med laptop og DNFK? xD

Lenke til kommentar
Jeg skal gå på ski :w00t:

pass på å ikke gå på tryne da :)

tror faktisk ikke jeg har prøvd skiene mine i år.

Tror jeg ikke jeg har prøvd mine siden 2. klasse. 2. klasse barneskolen. Hater langrenn ski.

Jeg har ikke gått på ski på lenge jeg heller, eneste grunnen til at jeg går på ski er egentlig for å nyte landskapet, er så fint i skogen nå på vinteren om kvelden. Alt glittrer og man får en skikkelig eventyr følelse :) Og hvis man i tilegg går å høre på Immortal, med Sons of Northern Darkness, da står alle hårene på kroppen konstant =D

Lenke til kommentar
Når det kjennes ut som du har en stor isklomp i tuppen av hver skatesko er det på tide og komme seg hjem og få igjen varmen. So here I am. Temperaturen har heldigvis sunket til 14-15 minus nå så er gradvis bedre men fortsatt fi**e kaldt.

Tar en kopp varm sjokolade rett i koppen så blire nok bra :)

Noen andre som skal noe spennende i dag, eller er det og sitte under dyna med laptop og DNFK? xD

Du måtte understreke at du hadde skatesko? :roll: Hva med å heller bruke vintersko nå som det er vinter?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...