Shikaru Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 haha ja det skjedde helt plutselig her også. er ikke snev av trøtthet. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har latt døgnrytmen vandre fritt den siste uka. Det som skjer er at jeg er oppe etter at jeg blir trøtt og konstant skyver døgnet videre. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du er ikke alene, vet du. At jeg er våken nå, vitner om at mitt forsøk på å snu om på døgnrytmen feilet så til de grader. Forbanna dritt. Nå blir jeg vel trøtt om et par timer, så sover jeg halve dagen i morgen. Meh. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 To idioter sto på gata og sparket hverandre i skrittet. Så kom det en mann forbi og spurte: "Gjør ikke det litt vondt?" Da svarte de: "Nei, vi har vernesko". Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 To idioter sto på gata og sparket hverandre i skrittet. Så kom det en mann forbi og spurte: "Gjør ikke det litt vondt?" Da svarte de: "Nei, vi har vernesko". Hehehehe! Og da skjønte jeg hvor trøtt jeg er!! :!: Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Trollebruker: Utrolig artig signatur! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skal man legge seg, eller bare forbli våken? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror jeg skal legge meg rimelig snart hvertfall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skulle egentlig til å legge meg 2.30, men så skulle jeg bare sjekke noe. Lol. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Aleine i kafeen jo. *Danse rundt naken* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Åneida GodMorgen ! Skal stå UTE fra 9 til 2 nå. Siden det bare er 19- så tenkte jeg og kle meg litt. I følge VG så sa de at dødstallene komme til og stige noe voldsomt når det ble meldt 8,5- så jeg burde vell frykte for livet i 19-20 - grader vell? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Oo Shit *drapåsegbuksene* ^^ Jo kaldere det er jo mer kos er det når man kommer inn igjen! Kjør på. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har på meg superundertøy hvertfall, og en boble jakke som man kan gå rundt på nordpolen uten og kjenne en eneste minus grad. Meeene har vokst ut av vinterbuksa og jeg har bare type joggesko.. og vanlige tynne sokker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jo mer kulde du kjenner jo mer kos er det når du kommer inn! Kjør på. Du begynner kanskje å skjønne at jeg ikke er den ultimate personen å ta imot tips fra? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du prøvd og gå ut i 10- med joggesko før? Stemmer tærne dine stivner etter bare noen minutter. Så 20- burde si at jeg får kollbrokk eller hva faen det heter..frost skade Men jeg er viking så og amputere noen fingre og tær er ingen hindring ! Høh ! Får komme meg ut i mord kulda og jobbe. Cyas peeps Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Men jeg er viking så og amputere noen fingre og tær er ingen hindring ! Høh ! Sånn vi liker dem Gikk tur med bikkja i skatesko når det var -10 grader. Ble ganske kald etterhvert men gikk greit^^ Edit: Da var jeg alene igjen *fortsette å danse naken* Edit2: Oo shit en gjest *drapåsegbukseneigjen* Endret 30. desember 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Aleine i kafeen jo. *Danse rundt naken* *gir en bokser i hånda på Aleksmy!* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Aleine i kafeen jo. *Danse rundt naken* *gir en bokser i hånda på Aleksmy!* *Ta på seg bokseren og setter seg i hjørnet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg