Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ga opp pol-prosjektet mitt siden det bare hadde blitt en vanlig fyll...........

Så da får man tenke ut noe annet man kan putte i seg på nyttårsaften...som jeg har vært klin steike nyktern på i 8år nå.

NÅ VIL JEG ØDELEGGE HJERNEN MIN( den er passe ødelagt fra før )...men bare for den dagen:P

Nope du får ikke lov. Stemte på deg som årets beste forum hore...

Tusen takk :blush:

om det er positivt og være forum hore kan diskuteres, men hyggelig og høre det fra deg=)

For og være den kjedelig soppen jeg har blitt så kan jeg fortelle det at nyttårsaften blir en rolig aften med madamen og god biff :fun:

Blir bare dritlei av og høre at andre skal ut på party:P

Men hjernen har blir oversvømt av nerde-hormoner så det skjer ikke noe tull.

Og navnet mitt i pi..har 2 navn i navnet mitt så bare prøv og finne ut navnet mitt du.:

pi = 3 + . . . + J

--------------------------------------------------------------------------------

274951

+ A

--------------------------------------------------------------------------------

274952

+ N

274953

+ ...

pi = 3 + . . . + G

2717428362

+ U

2717428363

+ N

2717428364

+ N

2717428365

+ A

2717428366

+ R

2717428367

+ ...

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...