Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fy faen, var på hekta at jeg kom meg opp bakken her. Noen her som synes Captain Morgan Spiced Gold er godt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen her som synes Captain Morgan Spiced Gold er godt?Faren min. Dusten har begynt å kjøpe den i stedet for Black da han skjønte at jeg ikke drakk Spice Gold, men når han kjøpte Black så "dunstet det vekk helt av seg selv". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har noen en idè på hvorfor jeg får inn russisk radio/tv på gitarforsterkeren min? Jeg bor langt inne i skauen i telemark Samme opplevde jeg fra tid til annen på bandøvninger. Koblet opp masse utstyr også kom noe som hørtes ut som flåklypa dubbet til ungarsk lurkende ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ga opp pol-prosjektet mitt siden det bare hadde blitt en vanlig fyll...........Så da får man tenke ut noe annet man kan putte i seg på nyttårsaften...som jeg har vært klin steike nyktern på i 8år nå. NÅ VIL JEG ØDELEGGE HJERNEN MIN( den er passe ødelagt fra før )...men bare for den dagen:P Nope du får ikke lov. Stemte på deg som årets beste forum hore... Tusen takk om det er positivt og være forum hore kan diskuteres, men hyggelig og høre det fra deg=) For og være den kjedelig soppen jeg har blitt så kan jeg fortelle det at nyttårsaften blir en rolig aften med madamen og god biff Blir bare dritlei av og høre at andre skal ut på party:P Men hjernen har blir oversvømt av nerde-hormoner så det skjer ikke noe tull. Og navnet mitt i pi..har 2 navn i navnet mitt så bare prøv og finne ut navnet mitt du.: pi = 3 + . . . + J -------------------------------------------------------------------------------- 274951 + A -------------------------------------------------------------------------------- 274952 + N -------------------------------------------------------------------------------- 274953 + ... pi = 3 + . . . + G -------------------------------------------------------------------------------- 2717428362 + U -------------------------------------------------------------------------------- 2717428363 + N -------------------------------------------------------------------------------- 2717428364 + N -------------------------------------------------------------------------------- 2717428365 + A -------------------------------------------------------------------------------- 2717428366 + R -------------------------------------------------------------------------------- 2717428367 + ... Endret 30. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://www.dr-mikes-maths.com/pisearch.html Tøft Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Artig den der. Jeg koser meg med Mew Se filmen hos Youtube Skulle ønske jeg hadde penger til konserten på Rockefeller =( Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er man interessert i å se når forholdene er gode, evt. dårlige for å ta inn radio på ting som ikke skal kunne ta inn radio så fins det ionosfære-kart som viser forholdene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det jeg sier...vi bor i feil verdensdel. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fy faen, var på hekta at jeg kom meg opp bakken her. Noen her som synes Captain Morgan Spiced Gold er godt? Ja. Med cola. Om formålet kun er å bli full drikker jeg Morgan. Skal jeg drikke fordi det er godt, velger jeg noe annet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herregud. En venn av meg gikk bort i dag. Han ble 19 år gammel. Hvordan kan slikt skje? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Så trist. Kondolerer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kan skje med de beste..og vi skal alle dø. kondolerer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herregud. En venn av meg gikk bort i dag. Han ble 19 år gammel. Hvordan kan slikt skje? Tror jeg vet av avdøde, hvis jeg tenker på samme som deg. Fryktelig trist. Kondolerer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja. Med cola. Om formålet kun er å bli full drikker jeg Morgan. Skal jeg drikke fordi det er godt, velger jeg noe annet. Skjønner. Anbefaler du det med litt lime? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nah. Kun masse is og cola. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kondolerer Herr Brun... Alltid trist naar noen doer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Alle tatt kvelden eller? :S Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herregud. En venn av meg gikk bort i dag. Han ble 19 år gammel. Hvordan kan slikt skje? ...Kondolerer på det dypeste.. Hva var årsaken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg