Lemon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg elsker familien min. Jeg sitter i sofaen og snakker med mamma over Facebook. Hun sitter i den andre sofaen. Hadde dette vært facebook, så hadde jeg trykt "liker" på den der mahmah.bmp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Halla. Jeg har drukket litt, men jeg gidder ikke å srkive snnånn her fodret. Jeg er bare litt hyyyyyyyyyyyyyyyyyypEEER!!!!!!1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nesj, drømmejenta har dratt til skjærgården, så da ble det ikke sekkepipekos på meg i morgen. Ja ja, c'est la vie. Legge seg nå virker lurt. Natta peepz! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nesj, drømmejenta har dratt til skjærgården, så da ble det ikke sekkepipekos på meg i morgen. Ja ja, c'est la vie. Legge seg nå virker lurt. Natta peepz! Jeg som er drømmejenta da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg som er drømmejenta da.Nope. Det er nok dama mi som er drømmedama. Hun er så perfekt at om hun ble bedre ville hun skapt en singularitet som imploderte universet. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Halla. Jeg har drukket litt, men jeg gidder ikke å srkive snnånn her fodret. Jeg er bare litt hyyyyyyyyyyyyyyyyyypEEER!!!!!!1 Det er Kanin33 også... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks *nynnepå* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks *nynnepå*Oooh. Har ikke hørt på one fierce beer coaster-albumet på årevis. Det må jeg gjøre noe med. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jade Empire - verdt bryet for 3.75$? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg elsker familien min. Jeg sitter i sofaen og snakker med mamma over Facebook. Hun sitter i den andre sofaen. Hadde dette vært facebook, så hadde jeg trykt "liker" på den der Hehe Halla. Jeg har drukket litt, men jeg gidder ikke å srkive snnånn her fodret. Jeg er bare litt hyyyyyyyyyyyyyyyyyypEEER!!!!!!1 Vell ser ikke ut som du kommer til og sove på en stund hvertfall Jeg legger meg hvertfall nå, natta campers Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks *nynnepå*Oooh. Har ikke hørt på one fierce beer coaster-albumet på årevis. Det må jeg gjøre noe med. Jau, det var tider det. Kjeder meg jeg. Endret 29. desember 2009 av b-real Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har vært drita siden 12:30.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nesj, drømmejenta har dratt til skjærgården, så da ble det ikke sekkepipekos på meg i morgen. Ja ja, c'est la vie. Legge seg nå virker lurt. Natta peepz! Jeg som er drømmejenta da. Vel, true dat, onkel. *tafs* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nåja..jeg vet om en jeg. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har noen en idè på hvorfor jeg får inn russisk radio/tv på gitarforsterkeren min? Jeg bor langt inne i skauen i telemark Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har noen en idè på hvorfor jeg får inn russisk radio/tv på gitarforsterkeren min? Jeg bor langt inne i skauen i telemark EBAY. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har noen en idè på hvorfor jeg får inn russisk radio/tv på gitarforsterkeren min? Jeg bor langt inne i skauen i telemark Rett og slet fordi ledningene og spolene fungerer som antenner. Samme fenomen får du også på en del logitech-anlegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har noen en idè på hvorfor jeg får inn russisk radio/tv på gitarforsterkeren min? Jeg bor langt inne i skauen i telemark Rett og slet fordi ledningene og spolene fungerer som antenner. Samme fenomen får du også på en del logitech-anlegg. Fack,jeg leste helt feil *le* Leste noe ale hvor han fikk tak i et russisk radio/tv jeg Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nå fikk jeg inn hvordan man lager en maskin som graver i jorda... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg glemte å nevne at atmosfæriske forhold også spiller en liten rolle. Enkelte dager er det lettere å få dem inn fordi signalene reflekteres ned fra atmosfæren. Andre ganger er det mer forstyrrelser og dermed vanskligere å få det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg