Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Han snakker selvsagt om smurfedrops (sånne du får på butikken). Hva ellers skulle det vært? Nå skjer akkurat det som vi skulle prøve å unngå. La smurfedropsdiskusjonen utebli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pupper. Manboobs! Onkel Dudde Endelig hjemme fra jobb Herlig. Eneste nedtur er at min mor klarte å kjøpe to flasker Toso Moscato Spumante til meg på nyttårsaften, uten å sjekke prosenten. (6 %) Så da må vi visst ned igjen i morgen.. Føler irritasjonen din. Selv hadde jeg tenkt meg en flaske Moët & Chandon, men dette nissepolet hadde ikke den, vel, små flasker riktignok, men jeg vil jo ha en stor flaske når jeg først skal drikke god champagne, og de hadde et lugubert dårlig utvalg av fransk musserende fra strøket Champagne generelt, så jeg endte med to spanske i stedet. Jeg er riktignok svært glad i Cava takket være Gladmaten, men jeg kunne tenkt meg en god champagne fremfor en halvsøt cava. Ja ja, c'est la vie. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg elsker familien min. Jeg sitter i sofaen og snakker med mamma over Facebook. Hun sitter i den andre sofaen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pass på og ha BMW emblemet på kaka, og RedBull istedet for melk i kaka så blire bra ! Det var nesten jeg rapporterte det innleget her " Fioler er skjønne og barna er blå, jeg har ei hagle, og jeg veit hvor Du bor!" Hørt den før? Tenkte meg det ja Skulle jeg bli redd? Kan ikke si at jeg ble det Å? Hva skal du gjøre? Fly av gårde med reinsdyra og sleden? Bytter ut bensina med RedBull på BMW'en så har jeg vinger til og fly etter =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Damn, så mange som spiller WoW her, da. Jeg vet ikke helt om jeg skal slutte eller ikke. Har spilt i 5 år, og det er vel i grunnen mer enn nok. Men vi får se. Det er fremdeles <3 Wtf, du tigger meg om å spille det med deg i nesten tre år og når jeg endelig gir etter vurderer du å slutte? Uten ord :---( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å? Hva skal du gjøre?Fly av gårde med reinsdyra og sleden? Bytter ut bensina med RedBull på BMW'en så har jeg vinger til og fly etter =) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vær så snill Capt'n, du gjør skam på oss BMW-fans. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å? Hva skal du gjøre?Fly av gårde med reinsdyra og sleden? Bytter ut bensina med RedBull på BMW'en så har jeg vinger til og fly etter =) Velkommen Vær så snill Capt'n, du gjør skam på oss BMW-fans. Omfg roflmao ftw, wtf ? Jeg vant en duell her og dette er takka jeg får?.... skuffet..veldig skuffet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei, folkens. Hva slags planer har dere for nyttårsaften da? Drar bort fra familien og de fleste venna mine for å feire med noen få venner på Steinkjer i stedet. Satser på å få bortover et par venninner også. Så mekker vi mat, drikker oss sanseløse, lar meg være i nærheten av ting jeg ikke burde vært borti og så går vi på byen =D Gonna be awesome! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du får BMW-fans til å fremstå som tullinger som bare drikker RedBull og pryder kakene sine med BMW-emblemet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du får BMW-fans til å fremstå som tullinger som bare drikker RedBull og pryder kakene sine med BMW-emblemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 mMmm ... Cavacavacava Og Elvis Costello på øra ^^ Skal bli digg å snart sove Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pass på og ha BMW emblemet på kaka, og RedBull istedet for melk i kaka så blire bra ! BMW? RedBull? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 KongKake, HER har du kake ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Da har en gjort litt faenskap. Lå så mye klær og stuff på rommet til minstemann at vi fant ut at det skadet ikke å tømme resten av klesskapet og kommoden hans for klær. Ble en sånn fin haug Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg elsker familien min. Jeg sitter i sofaen og snakker med mamma over Facebook. Hun sitter i den andre sofaen. Hadde dette vært facebook, så hadde jeg trykt "liker" på den der Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg elsker familien min. Jeg sitter i sofaen og snakker med mamma over Facebook. Hun sitter i den andre sofaen. Godt jeg ikke er alene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 KongKake, HER har du kake ! Er fan av både kake og BMW, men noen ting hører bare ikke sammen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Omfg roflmao ftw, wtf ?Jeg vant en duell her og dette er takka jeg får?.... skuffet..veldig skuffet Vant en duell? Er du latterlig Du tapte vil jeg si Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som klarer å tyde hva det står i tatoveringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg