Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ble noe feil med linken først der, men fikset nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Ga opp pol-prosjektet mitt siden det bare hadde blitt en vanlig fyll........... Så da får man tenke ut noe annet man kan putte i seg på nyttårsaften...som jeg har vært klin steike nyktern på i 8år nå. NÅ VIL JEG ØDELEGGE HJERNEN MIN( den er passe ødelagt fra før )...men bare for den dagen:P Endret 29. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sett på en sessong av Hotel Cæsar. Det har i alle fall ødelagt hjernen til ganske mange sjeler rundt i norges land. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) (...) jeg trenger hjelp (...) Pappa blir femti (...) forslag til motiv på kaka? (...) Siden du legger opp til det så må jeg vel bare komme med det helt åpenlyse forslaget: Endret 29. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Joda, så på hotel cæsar når jeg hadde hivd i meg noe morsomt, lo så jeg falt ned av senga :!: Kom frem til at hele serien hadde blitt laget for og skjule en av de som spiller i den sin legning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor mistenker jeg at det "morsomme" du snakker om at du har hivd i deg ikke akkurat var Ritz-kjekse? Meen skal ikke dra fram noen diskusjon om det nå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fargoth, er ikke noe bilde der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Folkens, jeg trenger hjelp! Pappa blir femti til mandag og skal ha en liten markering med venner og slikt, bløtekake skal han ha. Har noen av dere forslag til motiv på kaka? Portalcake! Nei, jeg regner med han ikke er Portal-fan, men har han noen spesielle interesser/hobby? I så fall kan dere jo ta utgangspunkt i det. Sett på en sessong av Hotel Cæsar. Det har i alle fall ødelagt hjernen til ganske mange sjeler rundt i norges land. God tips Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ga opp pol-prosjektet mitt siden det bare hadde blitt en vanlig fyll...........Så da får man tenke ut noe annet man kan putte i seg på nyttårsaften...som jeg har vært klin steike nyktern på i 8år nå. NÅ VIL JEG ØDELEGGE HJERNEN MIN( den er passe ødelagt fra før )...men bare for den dagen:P Nope du får ikke lov. Stemte på deg som årets beste forum hore... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Anfall, han elsker jakt og jobben sin, han er farmasøyt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg for min del ville dekorert kaka med diverse artige piller i alle slags former og størrelser. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hihi, finnes mange av de pillene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor mistenker jeg at det "morsomme" du snakker om at du har hivd i deg ikke akkurat var Ritz-kjekse? Meen skal ikke dra fram noen diskusjon om det nå. Han snakker selvsagt om smurfedrops (sånne du får på butikken). Hva ellers skulle det vært? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pass på og ha BMW emblemet på kaka, og RedBull istedet for melk i kaka så blire bra ! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Wow er heeeeerlig, jeg skal kjøpe det etter nyttår Og serveren du skal spille på heter Draenor! Joaaa, koselig her og! Men wow har fristet meg for lenge til at jeg kan la være lenger. Jeg gjentar: Serveren heter Draenor! (Og horde sier seg jo selv ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pass på og ha BMW emblemet på kaka, og RedBull istedet for melk i kaka så blire bra ! Det var nesten jeg rapporterte det innleget her Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Damn, så mange som spiller WoW her, da. Jeg vet ikke helt om jeg skal slutte eller ikke. Har spilt i 5 år, og det er vel i grunnen mer enn nok. Men vi får se. Det er fremdeles <3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Pass på og ha BMW emblemet på kaka, og RedBull istedet for melk i kaka så blire bra ! Det var nesten jeg rapporterte det innleget her " Fioler er skjønne og barna er blå, jeg har ei hagle, og jeg veit hvor Du bor!" Hørt den før? Tenkte meg det ja Endret 29. desember 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Faen jeg sikler på scarification-motiver nå. Er så mye bra. Vil ha noe med fødselsdatoen til guttungen i på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pass på og ha BMW emblemet på kaka, og RedBull istedet for melk i kaka så blire bra ! Det var nesten jeg rapporterte det innleget her " Fioler er skjønne og barna er blå, jeg har ei hagle, og jeg veit hvor Du bor!" Hørt den før? Tenkte meg det ja Skulle jeg bli redd? Kan ikke si at jeg ble det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg