Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kalles manga! Og er ikke det barne-manga (som i barne-tv)? :p

OnePiece mangaen er vel en typisk ungdomsgreie. Kjenner flere på min alder, enn folk på 8 som leser den, liksom.

ellers skal det sies at OnePiece animen (den amerikanske) er blitt gjort for barnevenlig. De har fjernet blod, og byttet ut cigaretter med kjærlighet på pinne. :)

Og det er derfor jeg foretrekker Naruto-animeen.

Lenke til kommentar

OnePiece mangaen er vel en typisk ungdomsgreie. Kjenner flere på min alder, enn folk på 8 som leser den, liksom.

ellers skal det sies at OnePiece animen (den amerikanske) er blitt gjort for barnevenlig. De har fjernet blod, og byttet ut cigaretter med kjærlighet på pinne. :)

Er det mye mer blod og gørr i den?

Lenke til kommentar

Dette var både et trivelig forum og en trivelig tråd, men nå drar jeg. Hade.

EDIT:

Det er ikke så mye blod og gørr, men det holder. Hadde vært bedre med mer, men.. Det skal jo være barnevennlig...

Endret av Baconburger
Lenke til kommentar

Kan vel bare sende en mail til forumstyret? :)

Baconburger: Jeg har bare sett fansub versjon av Naruto, så jeg har sluppet å se en retursjert versjon på Cartoon Network ^^

Forslag til ny anime serie jeg kan kikke på, sånn btw, anyone? :)

Litt, i den japanske versjonen. :)

Dette var både et trivelig forum og en trivelig tråd, men nå drar jeg. Hade.

Du får kose deg, hva du nå enn skal :)

Lenke til kommentar
Jeg ser på fansub-versjonen av One Piece, men det er ikke så mye blod og gørr der. Bare litt, men det er kanskje slik at animen i det hele tatt ikke er like blodig som mangaen uansett om den er japansk eller amerikansk?

I den amerikanske fjerner de det siste, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Fullmetal Alchemist er ganske artig, japansk versjon da (tror jeg).

Begge lillebrødrene mine leser One Piece. Derfor jeg ser på det som barne-manga. Pluss at en kompis ble ertet for å se på barnetv når han så One Piece.

Apropos anime, hva heter denne filme:

mini-anime.jpg

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Fullmetal Alchemist er ganske artig, japansk versjon da (tror jeg).

Begge lillebrødrene mine leser One Piece. Derfor jeg ser på det som barne-manga. Pluss at en kompis ble ertet for å se på barnetv når han så One Piece.

Apropos anime, hva heter denne filme:

mini-anime.jpg

er ikke det chihiro og heksene ?

Lenke til kommentar
er ikke det chihiro og heksene ?

Nå har du litt heltestatus hos meg. ^^

Jeg hadde helt glemt jeg lurte på den filmen, men nå må jeg huske å skaffe den.

Men altså. Hvor får man egentlig tak i "den slags" filmer? Aldri sett dem på platekompaniet eller noe av de der butikkene?

Lenke til kommentar

Fordi de bare selges i spesialbutikker. Outland.no burde ha det meste. De har butikker rundt om i landet. Oslo, bergen, trondheim hvertfall. Nettsida til outland oppdateres ikke med alt de får inn i butikken hele tiden, though. Det er titalls hyllemetre med japanske tegnefilmer der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...