Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Lett er det, men dog alt for dyrt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Trodde du ville bli tynnere jeg Haha, jeg skal ikke bli avhengig da. Spille det istedet for å loke her på DNFK maybe? Jeg setter DNFK langt forran WoW i køen jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Planer for nyttårsaften? neh bli drita kanon! Yoow ! Lett Høhø -.- Trodde du ville bli tynnere jeg Haha, jeg skal ikke bli avhengig da. Spille det istedet for å loke her på DNFK maybe? Jeg setter DNFK langt forran WoW i køen jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Joaaa, koselig her og! Men wow har fristet meg for lenge til at jeg kan la være lenger. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Joaaa, koselig her og! Men wow har fristet meg for lenge til at jeg kan la være lenger. Joda lykke til med og bli lei før den første måndten. Vent til Cataclysm sier nå jeg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Wow er en tidstyv uten like. Gøy fordet da^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra? Ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra? Ikke bli helt alkis nå da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nyttårsaften aner jeg ikke. Kanskje det skjer noe der jeg har flyttet..ellers så er vel de kanskje forsatt hjemme med tanke på at det forsatt er skolefri osv Eller så hiver perhaps jeg med Pac-Man og ser hva som skjer...hvordan er utelivet i drøbak btw? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra?Ja, men ikke på nyttårsaften siden de ikke har lov til å holde åpent dagen før offentlige helligdager. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra? Ikke bli helt alkis nå da Joda! jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra?Ja, men ikke på nyttårsaften siden de ikke har lov til å holde åpent dagen før offentlige helligdager. Faen helt idiotisk! må vel handle et par flasker Skyy da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har lyst på alkohol! er polet oppe i morra? Ikke bli helt alkis nå da Joda! Ninite.com var en nice side! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Lett er det, men dog alt for dyrt. Dette må være noe for deg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aleksmy!: joda - kjent triks det. Men en jakthund skal tåle smell, og da kan man like godt bruke nyttårsaften til trening. Jepp. Vår gordon setter syns f.eks. nyttårsaften er KJEMPESPENNENDE med alle lydene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aleksmy!: joda - kjent triks det. Men en jakthund skal tåle smell, og da kan man like godt bruke nyttårsaften til trening. Jepp. Vår gordon setter syns f.eks. nyttårsaften er KJEMPESPENNENDE med alle lydene. Bikkja vår blir livredd^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva slags hund har du da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Lett er det, men dog alt for dyrt. Dette må være noe for deg. altså en søkemotor for alkohol? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva slags hund har du da? Blanding mellom Border Collie og Labrador. Ganske pinglete av seg egentlig^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Åjaa, sant det. Det går seg forhåpentligvis til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg