Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hei, folkens. Hva slags planer har dere for nyttårsaften da?

Var nesten så jeg vurderte å la være å svare, siden alle andre svarte før meg..

MEN, nei. :) Jeg skal feire med gode venner og kjæreste. Middagen blir pinnekjøtt og drikken blir en nydelig hvitvin.

Godt du har ei flaske hvitvin for pinnekjøtt smaker pinade meg crap xD

Vestlandsmat :sick:

Selv så er det alltid Kalkun på nyttårsaften og ribbe til jul vært år her om. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MEN, nei. :) Jeg skal feire med gode venner og kjæreste. Middagen blir pinnekjøtt og drikken blir en nydelig hvitvin.

Selv så er det alltid Kalkun på nyttårsaften og ribbe til jul vært år her om. :)

Smakte pinnekjøtt for første gang på flere år idag, var faktisk ganske godt :) Du bør prøve det igjen :)

Lenke til kommentar

Pinnekjøtt på nyttårsaften? Jeg tror du er gal menneske..

Lenke til kommentar
Jeg har lyst å gå i arathi basin med roguen min nå. Men wow er uninstallert og installasjonscdene kastet for lengst. Kan ikke bare noen fortelle meg hvor ræva WoW er akkurat nå, sånn at jeg ikke bruker masse penger og tid på ingenting. :cool:

Wow er heeeeerlig, jeg skal kjøpe det etter nyttår :D

Lenke til kommentar

Feire med familien... selv om jeg vil på Eikvang da :hmm: Jaja, blir nok kos med familien også :)

Eikvang er harry, harry, harry.

Hva med deg kjære Lemon?

Jeg skal enten være hjemme aleine og kose meg, eller dra til ei venninne på middag og småfyll. Begge deler frister!

WTF man. Du tar feil. Feil, sier jeg deg.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst å gå i arathi basin med roguen min nå. Men wow er uninstallert og installasjonscdene kastet for lengst. Kan ikke bare noen fortelle meg hvor ræva WoW er akkurat nå, sånn at jeg ikke bruker masse penger og tid på ingenting. :cool:

Trodde du ville bli tynnere jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Joda. Men det blir noe annet. På en enorm skjerm og alt, altså hold kjeft om nedlasting. Uansett hvor god kvaliteten er. Sure er den like bra og god kvalitet og det. Men opplevelsen blir noe annet.

Ja man sliper gnålet fra fjortizzer og stanken av alt for mye popcorn om man ser den hjemme.

Lenke til kommentar

Aleksmy!: joda - kjent triks det. Men en jakthund skal tåle smell, og da kan man like godt bruke nyttårsaften til trening.

Jacklangtnick: At ørn kan ta hund er et leit faktum, noe som mannen til søstra til samboern til bror min fikk erfare for noen dager siden. Men akkurat her, er det fint lite ørn - og uansett så er hundene her så store at ørn ikke er en stor trussel.

Lenke til kommentar

Der sa du det. wow er bare helt på trynet rævva. Om du vil svi av noen hundre lapper for og spille i noen timer for og si hei og se hva som er nytt før du blir pisse lei av og løpe i ring fordi det ikke er en crappy shit og gjøre i det utdaderte spillet så værsegod.

WoW er gammalt og oppbrukt, kjøp heller noe nytt eller ta deg en runde på TPB. Bare ikke waste penga dine på et spill som blir dårligere for hver patch. :p

Lenke til kommentar

Det var det jeg fryktet. Jeg får ringe psykiateren min slik at han er informert, om jeg skulle gå inn i noe mer alvorlig enn de vanlige bygene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...