Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neeej, og skal jeg kjøpe det blir det til pc og OVER nyåert evt. om jeg får meg ny kåk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kjeder meeeeej Det er du ikke alene om for å si det slik :\ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neeej, og skal jeg kjøpe det blir det til pc og OVER nyåert evt. om jeg får meg ny kåk. Okei, hvis du hadde hatt det så kunne vi spilt sammen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Da har jeg sett avatar. En av de beste filmene jeg noengang har sett. Mesterverk fra start til slutt, skuespillet, effektene og alt var helt knall. Så den i 3D på kino, anbefaler virkelig å gjøre det samme. IKKE last den ned. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skal spille Cooking Mama 2 snart jeg. Blir spennende. Gruer meg til å kjøre hjem etterpå tho, kjører Acc(id)ent idag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Natrich: hvis du leste det jeg skrev før jeg redigerte det så misforsto jeg:P Spiller du mw2 så kan jeg gjerne få steam-iden din så du får se en vaskekte noob i aksjon:P Og QC...Avetar er en effekt-film, ikke noe kunstverk av en film;) Endret 29. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 HAHAHAH! Minner meg på tidligere idag Demonfudge: Starta bilen på parkeringsplassen og merka det at bakruta var isete som faen. Setter bilen i fri (siden den alt var igang og kald som faen) og smekker på handbrekket. Går ut og skraper ruta bak. Når jeg åpner førerdøra begynner skiten å trille pga. halvdefekt handbrekk Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 QC: den fins i 720p telesync paa nett, saa det er kun 3D man tjener paa aa se den paa kino. Og 3D-biten tilfoerer lite ekstra. --- Naa sitter jeg i stuen med to rolige hunder rundt meg, mens jeg sloever paa forum og ser tv. Litt smaakjedelig, men... Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Chill kveld: Aass Juleøl, chilinøtter og Pouges på stereoen. Aaaaah! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det høres kjent ut. Jeg kjører en Santa Fe vanligvis, og nå Accenten til søsteren min. Stor forskjell gitt. Opplevde akkurat det samme som deg, tidligere idag. Syntes det var litt vel merkelig at bilen på en måte skle bort fra meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Joda. Men det blir noe annet. På en enorm skjerm og alt, altså hold kjeft om nedlasting. Uansett hvor god kvaliteten er. Sure er den like bra og god kvalitet og det. Men opplevelsen blir noe annet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Mai gawd what happened to ÆØÅ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 AM, har det på xbox, men vurderer sterkt å kjøpe det til pc! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) QC: den fins i 720p telesync paa nett, saa det er kun 3D man tjener paa aa se den paa kino. Og 3D-biten tilfoerer lite ekstra. :!: Selv gleder jeg meg stort til å se Avatar på kino. Tviler på at den kommer til å gjøre noe varig inntrykk, men moro blir det nok. Endret 29. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vell iallefall når du er den første gang blir det noe annet. Altså se den på kino, jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Blir kinohelg på meg og. Lørdag: Sherlock Holmes og Luftslottet som sprengtes Søndag: Avatar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som vet om det funker å bruke vanlige briller bak de polariserende brillene? Jeg hadde håpet å slippe linser i morgen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Japp. Jeg gjorde det ikveld Funka helt perfekt. Har briller Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det høres bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg