Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikke global oppvarming er så verst jeg. Stranda kommer enda nærmere og Norge får syden tempratur. Forstår ikke hva alle klager over.

Paradokset er at vi risikerer at det muligens blir litt varmere vintere, ja, men vi risikerer også våtere sommere.

Lenke til kommentar
Jeg liker at folk blander forskjellen mellom globalt oppverming og menneskeskapt global oppvarming :woot:

ang. det manhatten bildet... det hadde vært litt av en opplevelse å kjøre båt inni mellom der :p

Førstnevnte er en naturlig prosess som har skjedd mange mange ganger før, men ikke kommer til å skje i nærmeste fremtid.

Sistnevnte er propaganda.

Lenke til kommentar
Det der er vel litt overdrevet? Det skal ganske mange meterne til med vann. Eller var det du som lagde den?

Globalt vil havet stige 60-70 meter hvis all isen smelter.

Det tar jo mange tusen år, og da må først all isen på Grønnland, Antarktis og hver eneste bree i verden smelte. Men om mange tusen år har nok menneskeheten klart å utslette seg selv for lenge siden, så det er nok ingen ting å bekymre seg over.

Lenke til kommentar

At visse ting har blitt verre, når de har erklært at det finnes miljøflyktninger så er planeten på feil vei.

Jeg er ikke ekspert på dette..ikke du heller, så jeg kan ikke forklare i detaljer hva som skjer.

Men og si at det som skjer med miljøet er tull, propeganda osv. blir helt feil, for er det noe vi har klart så er det og rævkjøre planet totalt på feil spor.

Men at menneskeheten ødelegger planeten er gammelt nytt;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hvordan skal 200 år med industri ødelegge en planet som har vært utsatt for magnetreversering, meteoritter, globale vulkanutbrudd, kontinentalskiftninger og diverse andre fryktelige ting og fortsatt overlevd?

Hvorfor skal en menneskeskapt liten ting ødelegge noe som har levd gjennom et helvete i 4 milliarder år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...