Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bacon, ja, men SF lurte på hvem sjåføren min var. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Tror Bacon er attentionwhore Endret 3. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aww, den der hadde jeg nesten glemt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aww, den der hadde jeg nesten glemt.Jeg og, men så fant jeg den på den gamle stasjonære til bestevenninnen. Ah. Minnene. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så trege serverne var da.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Gjøre lekser eller rydde rommet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Gjøre lekser, rydde rommet eller sitte her? sitte her Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Rydde rommet til musikk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hello! I are back! Hva snakkes det om? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aktiviteten her er slapp. Så snakk ivei så skal jeg svare deg senere Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har sett noen epidoser med OnePiece nå og det er ganske gøy. ^^ Syns nå filmene til Ghibli er mye bedre da, men seriene er liksom noe helt annet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis vi tenker på samme OnePiece er det en tegneserie. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg så nok "The singin bee". Det var morsomt. Jaja.. Er det noen flere Linkin Park-fans, utenom meg? xD Jeg så nok "The singin bee". Det var morsomt. Jaja.. Er det noen flere Linkin Park-fans, utenom meg? xD Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hvis vi tenker på samme OnePiece er det en tegneserie. Det kalles manga! Og er ikke det barne-manga (som i barne-tv)? Endret 3. februar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Rommet mitt er ryddig, for første gang siden jeg flyttet hit i mai 2007 Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis vi tenker på samme OnePiece er det en tegneserie. Det kalles manga! Og er ikke det barne-manga (som i barne-tv)? Manga= Japans tegneserie. Anime= Japansk tegnefilm. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Manga= Japans tegneserie. Anime= Japansk tegnefilm. Flaut. Skal virke smart, så sier man feil. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Manga= Japans tegneserie. Anime= Japansk tegnefilm. Flaut. Skal virke smart, så sier man feil. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det kalles manga! Og er ikke det barne-manga (som i barne-tv)? OnePiece mangaen er vel en typisk ungdomsgreie. Kjenner flere på min alder, enn folk på 8 som leser den, liksom. ellers skal det sies at OnePiece animen (den amerikanske) er blitt gjort for barnevenlig. De har fjernet blod, og byttet ut cigaretter med kjærlighet på pinne. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Går det egentlig ann å slette en bruker på diskusjon.no? To venner av meg lurer, inkludert Addan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg