Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Morn! Våkna av det var frostrøyk på soverommet :fun:. Remember: Ikke åpne vinduet når det er 22 minus ute for så å legge deg å sove.

Kan tenke meg det var vanskelig å komme seg ut av dyna da^^ Det verste jeg veit er når det er kaldere i rommet enn det er under dyna, og man skal stå opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det snart mat frokost! Fytti grisefitta jeg er sulten :ermm:

Morn! Våkna av det var frostrøyk på soverommet :fun:. Remember: Ikke åpne vinduet når det er 22 minus ute for så å legge deg å sove.

Kan tenke meg det var vanskelig å komme seg ut av dyna da^^ Det verste jeg veit er når det er kaldere i rommet enn det er under dyna, og man skal stå opp.

Komme seg ut av dyna var ikke noe problem. Det å gå på flisene på gulvet som og holdt minusgrader uten sokker: :ph34r:

Lenke til kommentar
Å fy flate. -12, 5cm med snø, og bare føtter i tresko ble litt kaldt.

Noen som vet hvor om rekomanderte brev går fortere enn vanlige pakker?

Tresko? :dontgetit:

Tviler på at det går fortere enn pakker. Det må registreres på samme måte som pakker, og sendes kun en gang om dagen fra postkontoret.

Lenke til kommentar
Nå er det snart mat frokost! Fytti grisefitta jeg er sulten :ermm:

Komme seg ut av dyna var ikke noe problem. Det å gå på flisene på gulvet som og holdt minusgrader uten sokker: :ph34r:

Godt å ha gjort det da, så neste gang det er litt kaldt på rommet kan du bare tenke tilbake til denne gangen så er det ikke noe problem. Man hardnes av erfaring :cool:

Lenke til kommentar

darkness|: må jo ut med hundene, og det holder å gå bort på plenen. Trenger ikke store vintersko for det :p

Rekommanderte brev må jo hentes på postkontoret, og på posten.no står det oppgitt 2-3 dagers virketid i stedet for 2-5 på vanlige pakker.

Mikkel: Steinkjer er vel langt fra den kaldeste plassen i Nord-trøndelag :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...