Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Morn! Våkna av det var frostrøyk på soverommet . Remember: Ikke åpne vinduet når det er 22 minus ute for så å legge deg å sove. Kan tenke meg det var vanskelig å komme seg ut av dyna da^^ Det verste jeg veit er når det er kaldere i rommet enn det er under dyna, og man skal stå opp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå er det snart mat frokost! Fytti grisefitta jeg er sulten Morn! Våkna av det var frostrøyk på soverommet . Remember: Ikke åpne vinduet når det er 22 minus ute for så å legge deg å sove. Kan tenke meg det var vanskelig å komme seg ut av dyna da^^ Det verste jeg veit er når det er kaldere i rommet enn det er under dyna, og man skal stå opp. Komme seg ut av dyna var ikke noe problem. Det å gå på flisene på gulvet som og holdt minusgrader uten sokker: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å fy flate. -12, 5cm med snø, og bare føtter i tresko ble litt kaldt. Noen som vet hvor om rekomanderte brev går fortere enn vanlige pakker? Tresko? Tviler på at det går fortere enn pakker. Det må registreres på samme måte som pakker, og sendes kun en gang om dagen fra postkontoret. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå er det snart mat frokost! Fytti grisefitta jeg er sulten Morn! Våkna av det var frostrøyk på soverommet . Remember: Ikke åpne vinduet når det er 22 minus ute for så å legge deg å sove. Kan tenke meg det var vanskelig å komme seg ut av dyna da^^ Det verste jeg veit er når det er kaldere i rommet enn det er under dyna, og man skal stå opp. Komme seg ut av dyna var ikke noe problem. Det å gå på flisene på gulvet som og holdt minusgrader uten sokker: Godt å ha gjort det da, så neste gang det er litt kaldt på rommet kan du bare tenke tilbake til denne gangen så er det ikke noe problem. Man hardnes av erfaring Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pffff. Jeg er fra Røros, kulde skal i teorien ikke bite på meg . Btw, hvorfor er så jævli mange av tastene på laptoppen slitt ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pffff. Jeg er fra Røros, kulde skal i teorien ikke bite på meg Sånn det skal være^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Man blir bløtfisk av å bo i Nord-trøndelag . Savner egentlig 30 minus og igjenfrossne øyenbryn. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 darkness|: må jo ut med hundene, og det holder å gå bort på plenen. Trenger ikke store vintersko for det Rekommanderte brev må jo hentes på postkontoret, og på posten.no står det oppgitt 2-3 dagers virketid i stedet for 2-5 på vanlige pakker. Mikkel: Steinkjer er vel langt fra den kaldeste plassen i Nord-trøndelag Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Man blir bløtfisk av å bo i Nord-trøndelag . Savner egentlig 30 minus og igjenfrossne øyenbryn. Gleder meg til jeg og Dovito skal til Alaska, det blir hardcore. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Var det jeg prøvde å si Jann-ove . Man blir BLØT av å bo i Nord-Trøndelag. Som i "man blir vant til varmere dager og en kortere vinter". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gleder meg til jeg stikker til Spania om noen måneder. Null sne og billig vin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Huff kor lenge bestemor skulle sove! Jeg som ville skaffe meg 2 batteri som er på tilbud på mårran... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bruk scootern - butikk - win? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Problemet er bare at jeg må ha falsk legg skal jeg kjøpe... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Mornings folkens. Solen skinner og jeg drikker morgencola. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva skuer mine øyne? Et stk Darkness som har rota seg inn her jo Kjeder deg i jula? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gleder meg til jeg stikker til Spania om noen måneder. Null sne og billig vin! heldiggris Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har ikke vært ute av huset på en uke. Begynner å få litt dårlig samvittighet, men det er vel ganske typisk norsk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Foretrekker billig øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg