Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skal se alle på Imdbs top 250 før jeg blir 16, hadde også som mål og se alle filmene til Stanle Kubrick før ferien var over. Sistnevnte ser det dårlig ut med.

Hvilke Kubrickfilmer har du igjen? :)

Selv skal jeg prøve å få sett ferdig Twin Peaks i natt. Kanskje. Så tre episoder i går (3x45 min), og begynte 01.30. Kanskje litt upraktisk. Får begynne litt tidligere i dag.

Paths of Glory, The Killing, Killer's Kiss, The Seafarers, Fear and Desire, Day of the Fight, Flying Padre: An RKO-Pathe Screenliner, Dr. Strangelove og Spartacus.

Har vel sett de mest kjente, og liker filmene hans veldig godt. Selv om jeg synes Lolita var litt, hvordan skal jeg beskrive det.. Rar :p

Nopros:

Er du 15 år ?! Trodde du var liek .. 20.

14 faktisk :)

Tar det som et kompliment.. Tror jeg :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg liker egentlig Severus Snape best, jeg.

Et geni uten like.

Nopros:

Er du 15 år ?! Trodde du var liek .. 20.

Really? :dontgetit:

Alan Rickman er über i alt han gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kansje på tide å gjennopplive tråden til Aidskake/Penis Trygve om hvem som er heitest i Harry Potter... :ph34r:

Få heite gutter der i allefall. Veldig få når jeg tenker meg om.

Jason Issac er vel heit? Manke har'n å.

Lenke til kommentar
Paths of Glory, The Killing, Killer's Kiss, The Seafarers, Fear and Desire, Day of the Fight, Flying Padre: An RKO-Pathe Screenliner, Dr. Strangelove og Spartacus.

Du har de 'kjipeste' igjen. Hva syntes du om Barry Lyndon? Eyes Wide Shut? De to mest undervurderte etter min mening.

Det vil jeg si og. :yes: Eyes Wide Shut har jeg anbefalt til mange venner siden jeg så den, gode skuespillere selv om jeg kanskje ville hatt en annen en Tom Hanks som hovedkarakter. Digger noen av dialogene mellom han og Nicole :)

Barry Lyndon er en film jeg kunne tenkt meg å se igjen ettersom jeg var litt trøtt da jeg så den, storslagen film :)

Lenke til kommentar

Seriously Lemon? Oh dear..

Kanskje jeg er litt for normal på det punktet, men jeg finner Cam Gigandet, Ed Westwick, Chase Crawford, Adam Brody, Chad M. Murray og Joe Manganiello fryktelig tiltrekkende.

Jason Issac, er det faren til Draco? :hmm:

Jepp.

Natta :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg kjenner igjen kun to av de navnene. Og jeg kan film.

Var jo bare tv-stjerner av type jente-serie kaliber da. Så min uvitenhet er unnskyldt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Du har de 'kjipeste' igjen. Hva syntes du om Barry Lyndon? Eyes Wide Shut? De to mest undervurderte etter min mening.

Det vil jeg si og. :yes: Eyes Wide Shut har jeg anbefalt til mange venner siden jeg så den, gode skuespillere selv om jeg kanskje ville hatt en annen en Tom Hanks som hovedkarakter. Digger noen av dialogene mellom han og Nicole :)

Tom Cruise, Tom Cruise. ;) Fint du likte den

Barry Lyndon er en film jeg kunne tenkt meg å se igjen ettersom jeg var litt trøtt da jeg så den, storslagen film :)

Den er lang, men jeg syntes den var dritbra. 2001 da? Kanskje jeg burde se den i natt. Skikkelig syretripp.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner igjen kun to av de navnene. Og jeg kan film.

Chase Crawford og Ed Westwick (Gossip Girl)

Cam Gigandet og Adam Brody (The OC)

Chad M. Murray og Joe Manganiello (One Tree Hill)

Så, kanskje ikke så rart? :)

Litt for plaine for min smak.

Det var skremmende plain ja.

Plain kan jeg leve med, så lenge de ser slik ut. ;)

Men neida, min kjæreste er selvfølgelig finest!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...