Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Pinup, jeg ga deg da respons, men nvm da You did not :o Oh ye? Det kommer "Wizarding World of Harry Potter" i Florida!! Hvor man kan for eksempel kjøpe Butterbeer på Three Broomsticks osv Awesome! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vunnet noe? Nah, kom på andreplass. Men han som vant liker ikke marsinpangris, så da fikk jeg den tilbake (jeg som hadde med premien.) Jeg har fått det for meg at du ikke er så begeistret for meg. Liker ikke. Jeg..? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker bøkene bedre en filmene Ofc you do! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som gidder å spille poker om en marsipangris! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Oh ye? Det kommer "Wizarding World of Harry Potter" i Florida!! Hvor man kan for eksempel kjøpe Butterbeer på Three Broomsticks osv Awesome! Jammen isted. Da var du ikke her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vi spilte om hvem som måtte vaske dassen i millitæret..fungerte ganske greit. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker bøkene bedre en filmene Ofc you do! Bøkene er selvsagt bedre, men man får et større inntrykk av å se filmene for første gang i en mørk kinosal med høy lyd. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Uff, jeg har litt for mange film og serieprosjekter for tiden Skal se alle på Imdbs top 250 før jeg blir 16, hadde også som mål og se alle filmene til Stanley Kubrick før ferien var over. Sistnevnte ser det dårlig ut med. Jobber også med å Se House MD, Dexter, Boston legal og nå har jeg fått første sesong av Heroes i hendene. Jeg er litt hjelpesløs Endret 28. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skal man få unna alt av filmer man har må man gjøre som jeg var flink til før og se minst en hver kveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skal se alle på Imdbs top 250 før jeg blir 16, hadde også som mål og se alle filmene til Stanle Kubrick før ferien var over. Sistnevnte ser det dårlig ut med. Hvilke Kubrickfilmer har du igjen? Selv skal jeg prøve å få sett ferdig Twin Peaks i natt. Kanskje. Så tre episoder i går (3x45 min), og begynte 01.30. Kanskje litt upraktisk. Får begynne litt tidligere i dag. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Pinup, oija, daså Var sikkert når jeg sovnet på sofaen Harry Potter karakter? Hermine Granger! Endret 28. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker egentlig Severus Snape best, jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Stått ute fra 9 til 7 oh solgt raketter i over 10- grader. Verker i hele kroppen ikke minst en hodepine som nermer seg migrene... Heldigvis så skal det fortsette i 3 dager til :/ Natta ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker egentlig Severus Snape best, jeg. Elsker skuespilleren, omg, han er rå! Han og Emma deler plassen min Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Pinup, oija, daså Var sikkert når jeg sovnet på sofaen Harry Potter karakter? Hermine Granger! Ok, du må velge enten norsk eller engelsk. Hermione Granger eller Hermine Grang. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker egentlig Severus Snape best, jeg. Mange som har han som favoritt. Skjønner ikke helt hvorfor. På den lyse siden er Rulle min favoritt. Synd han ikke er med i filmene. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker egentlig Severus Snape best, jeg. Et geni uten like. Nopros: Er du 15 år ?! Trodde du var liek .. 20. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skal man få unna alt av filmer man har må man gjøre som jeg var flink til før og se minst en hver kveld. Gjør det og mer til Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kansje på tide å gjennopplive tråden til Aidskake/Penis Trygve om hvem som er heitest i Harry Potter... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kansje på tide å gjennopplive tråden til Aidskake/Penis Trygve om hvem som er heitest i Harry Potter... Få heite gutter der i allefall. Veldig få når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg