Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er FreeCell-avhengig, og jeg klarer ikke å stopp meg selv fra å trykke "ja" når boksen om nytt spill dukker opp. Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Begynner vi med masse tull nå igjen? Vet ikke hva du mener med "igjen", så jeg kan godt begynne å tulle "igjen", herr "igjen". Eller må jeg ta det "igjen"? Der gjorde du det igjen. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det ikke alltid tull her egentlig? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Erik og Kriss suger balle! *host* Måtte bare ha det sagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bah. Ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem i dag likevel :< hvorfor ikke? Fordi sjåføren min har sovna igjen etter at jeg vekte ham for ca 3 timer siden >< Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hvem er sjåføren da? Er det ikke alltid tull her egentlig? Ikke alltid. Hender det er masse diskusjoner her. Endret 3. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bah. Ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem i dag likevel :< hvorfor ikke? Fordi sjåføren min har sovna igjen etter at jeg vekte ham for ca 3 timer siden >< Kong Harald! :O Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Erik og Kriss suger balle! *host* Måtte bare ha det sagt. Enig. Noe sier meg at du heller mer mot rock og/eller metal, amirite? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Erik og Kriss suger balle! *host* Måtte bare ha det sagt. Enig. Noe sier meg at du heller mer mot rock og/eller metal, amirite? Jeg digger metal. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lindeberg Dreamteam! Minnene. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men jeg liker ikke kaker =( . Holder med deg. *jafs*! Guinness da^^ og meg Den funker =D. Kom på Megadethkonsert på torsdag da. ^^ Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Møøøø.... Engelskprøve i morgen... -.- + en sctøgg matteprøve. -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er FreeCell-avhengig, og jeg klarer ikke å stopp meg selv fra å trykke "ja" når boksen om nytt spill dukker opp. Ha ha, mamma også. Hu okkuperer pappas PC til freecell, og når han blir lei av det, gir han henne mobilen sin sånn at hu kan fortsette der og han kan bruke maskina igjen -- SpecialForce: Sjåføren min er en gammel venn som flytta nordover samtidig med meg, men vi var begge hjemme denne helga. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 sctøgg Du glemte en h inni der. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg er FreeCell-avhengig, og jeg klarer ikke å stopp meg selv fra å trykke "ja" når boksen om nytt spill dukker opp. Ha ha, mamma også. Hu okkuperer pappas PC til freecell, og når han blir lei av det, gir han henne mobilen sin sånn at hu kan fortsette der og han kan bruke maskina igjen -- SpecialForce: Sjåføren min er en gammel venn som flytta nordover samtidig med meg, men vi var begge hjemme denne helga. Det var jeg som sa at du var Kong Harald. EDIT: sctøgg Du glemte en h inni der. Jeg fant det ut rett etter jeg hadde postet den posten, men gadd ikke endre. Menmen.. Nå skal jeg se "Pokerfjes". Hade. Endret 3. februar 2008 av Baconburger Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 På torsdag? Men da skal jeg på Bitch Club =/ . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 På torsdag? Men da skal jeg på Bitch Club =/ . hva skal du der? om Ivar er der så må du hilse Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 På torsdag? Men da skal jeg på Bitch Club =/ . Tror det var torsdag. Får ta det en annen gang da=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva jeg skal der? Danse og ha det gøy, antar jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har alltid vært en pappagutt en ser jo det Det er derfor de kaller meg keeg Folk synes jeg ser homo ut med bånd og hull De syns jeg er bare no’ tull Jeg bryr meg ikke no’ for innerst inne vet jeg At damer ikke kan motstå meg Jeg har det like bra som en ku i båsen Og bor oppi Holmenkollåsen Jeg har Rosa bånd diamantøredobb Bleiesnus og blir drita på rusbrus Brunkrem er must for det er jo så tøft Og min Canada Goose kaster jeg når den blir ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg