Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hahahaha, jeg elsker faren min. Han sto på kjøkkenet og lagde mat, så jeg skrudde av tv-en og satt på Vampire Weekend. Alt var fryd og gammen til han kom ut i stua igjen og så den svarte skjermen.

"DÆÆÆVEN HANJ TYKJE, ODA, HAR DU ØDELAGT TV-EN?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahahaha, jeg elsker faren min. Han sto på kjøkkenet og lagde mat, så jeg skrudde av tv-en og satt på Vampire Weekend. Alt var fryd og gammen til han kom ut i stua igjen og så den svarte skjermen.

Hahahah.

Min mor kom nettopp inn og spurte meg: Hva for noe nyttig har du egentlig gjort idag?

Jeg tenkte, og kom ikke på noe svar. Og når jeg da tenker over det i dag, så er det eneste nyttige jeg har gjort å bytte sengetøy og ta meg en røyk. Steike.

Lenke til kommentar

Hahahah.

Min mor kom nettopp inn og spurte meg: Hva for noe nyttig har du egentlig gjort idag?

Jeg tenkte, og kom ikke på noe svar. Og når jeg da tenker over det i dag, så er det eneste nyttige jeg har gjort å bytte sengetøy og ta meg en røyk. Steike.

Sånn det skal være i ferien, det mest nyttige jeg har gjort idag er å gå med bikkja. Og å tørke Mikkel da såklart..

Lenke til kommentar

Det er jo ikke verst. Jeg dukka opp tre timer for tidlig på jobb. Etter halvannen times søvn. Yessss.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke verst. Jeg dukka opp tre timer for tidlig på jobb. Etter halvannen times søvn. Yessss.

Haha, nesten kvalifisert til FML det der.

Lenke til kommentar
Sånn det skal være i ferien, det mest nyttige jeg har gjort idag er å gå med bikkja.

Åh, hvordan hund har du?

Blanding mellom Border Collie og Labrador^^ Hyperaktiv sak som trenger mosjon :)

*MASSE TEKST WTF*

Alt jeg har gjort idag er å gå 5 kilometer på ski i 20 mins, styrketrening i en time og spille fable 2 :hmm: og blitt tørka av Aleks da

Jøss, rart du ikke orka og tørke selv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...