Lemon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hahahaha, jeg elsker faren min. Han sto på kjøkkenet og lagde mat, så jeg skrudde av tv-en og satt på Vampire Weekend. Alt var fryd og gammen til han kom ut i stua igjen og så den svarte skjermen. "DÆÆÆVEN HANJ TYKJE, ODA, HAR DU ØDELAGT TV-EN?" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Skal vi pule Kanin33? - Det enkle er ofte det beste som rema 1000 reklamen sier. Endret 28. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Faren din er barsk Oda Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hahahaha, jeg elsker faren min. Han sto på kjøkkenet og lagde mat, så jeg skrudde av tv-en og satt på Vampire Weekend. Alt var fryd og gammen til han kom ut i stua igjen og så den svarte skjermen. "DÆÆÆVEN HANJ TYKJE, ODA, HAR DU ØDELAGT TV-EN?" Hahahah. Min mor kom nettopp inn og spurte meg: Hva for noe nyttig har du egentlig gjort idag? Jeg tenkte, og kom ikke på noe svar. Og når jeg da tenker over det i dag, så er det eneste nyttige jeg har gjort å bytte sengetøy og ta meg en røyk. Steike. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skal vi pule Kanin33? - Det enkle er ofte det beste som rema 1000 reklamen sier. JAJAJAJAJA Hvor gammel er du...? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hahahaha, jeg elsker faren min. Han sto på kjøkkenet og lagde mat, så jeg skrudde av tv-en og satt på Vampire Weekend. Alt var fryd og gammen til han kom ut i stua igjen og så den svarte skjermen. "DÆÆÆVEN HANJ TYKJE, ODA, HAR DU ØDELAGT TV-EN?" Hahahah. Min mor kom nettopp inn og spurte meg: Hva for noe nyttig har du egentlig gjort idag? Jeg tenkte, og kom ikke på noe svar. Og når jeg da tenker over det i dag, så er det eneste nyttige jeg har gjort å bytte sengetøy og ta meg en røyk. Steike. Sånn det skal være i ferien, det mest nyttige jeg har gjort idag er å gå med bikkja. Og å tørke Mikkel da såklart.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Marcus dont go there Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) NOOOOOOOOOOOOOOOO KANIN...DONT DO IT. Du kommer til og få psykiske arr av det:S Noe jeg ikke unner deg Endret 28. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Min mor kom nettopp inn og spurte meg: Hva for noe nyttig har du egentlig gjort idag?Jeg tenkte, og kom ikke på noe svar. Og når jeg da tenker over det i dag, så er det eneste nyttige jeg har gjort å bytte sengetøy og ta meg en røyk. Steike. Det er jo ikke verst. Jeg dukka opp tre timer for tidlig på jobb. Etter halvannen times søvn. Yessss. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 eYY jeg har vært våken i nesten 30 tmer. Der er unnskyldninga mi. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sånn det skal være i ferien, det mest nyttige jeg har gjort idag er å gå med bikkja. Åh, hvordan hund har du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 *MASSE TEKST WTF* Alt jeg har gjort idag er å gå 5 kilometer på ski i 20 mins, styrketrening i en time og spille fable 2 og blitt tørka av Aleks da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 eYY jeg har vært våken i nesten 30 tmer. Der er unnskyldninga mi. Og skryte av 30 timer er like kult som og skryte av at man har hoppet strikk ifra 2 meters høyde:P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 YAYAYAYAY oppmerksomhet Add meg på msn. [email protected] Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Min mor kom nettopp inn og spurte meg: Hva for noe nyttig har du egentlig gjort idag?Jeg tenkte, og kom ikke på noe svar. Og når jeg da tenker over det i dag, så er det eneste nyttige jeg har gjort å bytte sengetøy og ta meg en røyk. Steike. Det er jo ikke verst. Jeg dukka opp tre timer for tidlig på jobb. Etter halvannen times søvn. Yessss. Haha, nesten kvalifisert til FML det der. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 NOOOOOOOOOOOOOOOO KANIN...DONT DO IT.Du kommer til og få psykiske arr av det:S Noe jeg ikke unner deg HEhehehe, det er bra. Jeg har virkelig ikke godt av å sitte inne og spille ps3 hele dagen... blir hyyyper Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skruter ikke. jeg er trøtt sliten ,kjeder meg. Jeg tuler bare. chill. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sånn det skal være i ferien, det mest nyttige jeg har gjort idag er å gå med bikkja. Åh, hvordan hund har du? Blanding mellom Border Collie og Labrador^^ Hyperaktiv sak som trenger mosjon *MASSE TEKST WTF* Alt jeg har gjort idag er å gå 5 kilometer på ski i 20 mins, styrketrening i en time og spille fable 2 og blitt tørka av Aleks da Jøss, rart du ikke orka og tørke selv.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 YAYAYAYAY oppmerksomhet Add meg på msn. [email protected] Don't do it. Å ha nissen i mailadressen sin gjør han bare for å lokke yngre jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg