Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært sinnsykt nice om vi byttet tema.

Jeg erklærer meg selv som en fullverdig og helt på trynet Harry Potter-fan. Så da jeg i forigårs fant ut at det bygges The Wizarding World of Harry Potter i Florida gikk jeg helt amok. Jeg følte meg rett og slett forelsket, så spent er jeg. Can't wait!

Dette står det på Wikipedia:

After the success of the films and books, in Fall 2009 Universal announced it would create "Harry Potter and the Forbidden Journey", which will be a hi-tech ride at the "Wizarding World of Harry Potter". The Wizarding World of Harry Potter would be a new theme park area opening in spring 2010 at Universal Orlando Resort, Florida.

The entrance will be through a recreated version of the Hogsmeade station, leading to a recreated Hogwarts castle. Rides are set to include a twin high-speed rollercoaster named the 'Dragon Challenge' and a family roller coaster called 'Flight of the Hippogriff'. Every shop and restaurant will be themed - Honeydukes will sell chocolate frogs and 'Bertie Bott's Every-Flavour Beans,' Ollivander's will sell magic wands, Zonko's joke shop will sell Sneakoscopes, and the Three Broomsticks pours Butterbeer.

Lenke til kommentar
Go'kveld, hva pågår så hos dere? :)

Nettopp tørket Mikkel :)

Noe som vi har oppsumert med at det var en ganske brun opplevelse.....

Dovito: Ja, det gjør jeg også faktisk og helflaske med "absint":D

Hadde man bare kunne fått tak i sikkelig absint så istedenfor den utvanna shiten de selger på polet:(

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...