Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) @Mikkel: Usj, synd... Her er det også dårlig, ingen ting er kjørt opp i nærheten Btw, har ikke fjellski :| Endret 28. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Faen, hvorfor er alle ubrukbare 2 dager etter fylla? Jeg vil ut, om ikke for å drikke, så for å ete. Og søss er langsint, så der er det ikke noe skyss å få, foreldra mine er hos sjefen til pappa og spiser og alt er bare dritt. Skaff deg lappen. Får ikke lov for nevrologen Jeg må ha et år uten å sovne helt random, eller ha insomni eller hypersomni og resten av symptomene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Får ikke lov for nevrologen Jeg må ha et år uten å sovne helt random, eller ha insomni eller hypersomni og resten av symptomene Kjipt å høre. Hvor lenge er det siden du gjorde det? (sovnet tilfeldig.) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nickelback - Because of you, er fet. Stemmer det, den glemte jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Får ikke lov for nevrologen Jeg må ha et år uten å sovne helt random, eller ha insomni eller hypersomni og resten av symptomene Kjipt å høre. Hvor lenge er det siden du gjorde det? (sovnet tilfeldig.) Noen uker mens jeg var ute og røykte. Så hadde jeg en hypersomnisk periode tidligere i desember, etter at jeg bare sovna helt tilfeldig før. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som har hørt Citizen Cope forresten? Falt fulstendig for et par-tre måneder siden and still hooked. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som har hørt Citizen Cope forresten? Falt fulstendig for et par-tre måneder siden and still hooked. Hvordan musikk er det? Kan du anbefale en sang? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 nickelback - burn it to the groundnickelback - something in your mouth rise against - survive rise against - savior tenkte jeg skulle dele mine yndlingssanger med dere at the moment <3 Se filmen hos Youtube *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Noen som har hørt Citizen Cope forresten? Falt fulstendig for et par-tre måneder siden and still hooked. Hvordan musikk er det? Kan du anbefale en sang? Sangene hans er brukt mye i serier, for eksempel One Tree Hill og Scrubs. Du har helt sikkert hørt Son's gonna rise? Flere kjente av han er Holdin' on, Bullet and a target og Let the drummer kick. Selv liker jeg vel Pablo picasso best. Musikken er vel alt fra alternative indie til folk-rock. Edit: skrivefeil Endret 28. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ringer ikke noen bjelle her Pinup. Kan du poste en link til sangene på youtube feks. om det finnes? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som har hørt Citizen Cope forresten? Falt fulstendig for et par-tre måneder siden and still hooked. Hvordan musikk er det? Kan du anbefale en sang? Sangene hans er brukt mye i serier, for eksempel One Tree Hill og Scrubs. Du har helt sikkert hørt Son's gonna rise? Flere kjente av han er Holdin' on, Bullet and a target og Let the drummer kick. Selv liker jeg vel Pablo picasso best. Musikken er vel alt fra alternative indie til folk-rock. Edit: skrivefeil Driver å hører på det nå, ganske bra. Om det er sanger fra Scrubs har jeg mest sannsynlig hørt dem Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 MrLeftfield: Den er også jævlig bra! You're beside me on the seat Got your hand between my knees And you control how fast we go by just how hard you wanna squeeze Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er alt for trett. Klarer ikke å åpne sveiseplast engang Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Glimti: Son's gonna rise Holdin' on Holdin' on synes jeg blir litt for rolig, men det er nå min smak. Endret 28. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) MrLeftfield:Den er også jævlig bra! You're beside me on the seat Got your hand between my knees And you control how fast we go by just how hard you wanna squeeze elsker lyrics i den låta edit: Det JEG er hektet for tiden er han her: http://www.youtube.com/user/dowdenboy Se på "DubFX" vids. Endret 28. desember 2009 av MrLeftfield Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Haha... Manhattan etter global oppvarming: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nå er jo global oppvarming oppskrytt da... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nå er jo global oppvarming oppskrytt da... Tror du ja. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er glad vi skal dø. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er glad vi skal dø. haha dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg