Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åh fy sattan så kjedelig "familiemiddag" er. Blir bare samme samtaleemne hver søndag med mamma, pappa og mormor :roll: , hva man spiser til frokost, hvor mye osv osv. Yeeey.

Hvorfor skal dette være samtaleemne ved bordet? Det er jo bare teit å måtte brette ut sine matvaner til andre. Klassifiserer det selv som personlig. Har dere veldig lite å snakke om?

"Husker du den gangen du tissa på teppet til bestemor i sinne? hahahahaha" *krype under bordet*

Så flaut.. Hadde dødd...

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jeg har er snill. :thumbup:

du har ikke gjort noe galt nei... er bare skeptisk til brukere som finner veien rett inn hit, uten og ha vært innom en annen plass i det hele tatt....

Jrg vet hvem Bukselomme er (ikke i virkeligheten, da. :p), så jeg så på innleggene hans og fant veien hit. ^^

Beklager grammatikkfeil, men noen ganger snur jeg meg bort og glemmer av hva jeg har skrevet. xD

Lenke til kommentar

du har ikke gjort noe galt nei... er bare skeptisk til brukere som finner veien rett inn hit, uten og ha vært innom en annen plass i det hele tatt....

Jrg vet hvem Bukselomme er (ikke i virkeligheten, da. :p), så jeg så på innleggene hans og fant veien hit. ^^

Beklager grammatikkfeil, men noen ganger snur jeg meg bort og glemmer av hva jeg har skrevet. xD

Hvordan kan du være sikker på at det er meg, din burger?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dette være samtaleemne ved bordet? Det er jo bare teit å måtte brette ut sine matvaner til andre. Klassifiserer det selv som personlig. har dere veldig lite å snakke om?

Ja, jeg har ingen interesse av å snakke med dem. Vi har fundamentalt forskjellige meninger.

For eksempel så bygger vi på hytta og det ble nevnt fire ganger om hvor takknemlig mamma er for at fettern hennes er snekker. Talen om hvor lang tid det tar å lage maten iforhold til hvor kjapt den spises ble også brukt et par ganger. Jauda, går i repeat - random.

Lenke til kommentar
Hva skjer her 'a?

Må bestille mer jerky. Har gått unna to poser om dagen siden forsendinga kom. Kjedelig å bo sammen med sultne gutter :(

Hvor kjøper du fra?

Baconburger: Jeg jobber på gatekjøkken :D

Ikke steik meg og selg meg til en overvektig enkemann i 70-åra!

EDIT:

Hvordan kan du være sikker på at det er meg, din burger?

1. Du har sagt på et annet forum at du registrerte deg som Bukselomme.

2. Du bruker samme avatar som du bruker på det forumet.

Endret av Baconburger
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...