Demonfudge Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hyyyyyyyyyy ppl! Da er jeg hjemme fra hytta og tilbake til varmen. Cher det noe spesielt her da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lol. Det endte opp i en "be aware of Satan" den videoen ja. Selvfølgelig prøver Satan å få små barn til å tenke på sex ved å skjule en penis i bakrunnen av en eller annen tegnefilm. De første reklame-bildene var litt kule da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hyyyyyyyyyy ppl! Da er jeg hjemme fra hytta og tilbake til varmen. Cher det noe spesielt her da? FUUUUUUU!! His back Neida Koselig å se deg igjen Ikke mye, sitter å loker i stua med bærbaren på fanget. Og gleder meg til stasjonæren og TG biletten min er i boks der da? Lol. Det endte opp i en "be aware of Satan" den videoen ja. Selvfølgelig prøver Satan å få små barn til å tenke på sex ved å skjule en penis i bakrunnen av en eller annen tegnefilm. De første reklame-bildene var litt kule da. Link Endret 28. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sameboe: Er den videoen rett over her (Wiciwato sin) jeg snakker om. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 haha da er jo satan i såtilfelle kul siden han viser oss sånt hele tida Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det skal en ikke se bort fra at kan la seg gjøres, men spørs om jeg blir å gjøre det i år, begynner å bli litt lei det.Ingen vi kan dra til å plage på julaften da? Hvordan bruker man [float]-taggen i signaturer her på forumet? Mener å huske at jeg så en guide-tråd om det en gang, men det er helt hvitt i hukommelsen min akkurat nå. Here you go: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Signatur Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hyyyyyyyyyy ppl! Da er jeg hjemme fra hytta og tilbake til varmen. Cher det noe spesielt her da? Hei! Har du hatt det fint? Jeg halvser på en gammel Clint Eastwood-film og vurderer om jeg er sulten nok til å begynne på pizza-rester. Det er jo et velkjent faktum at den smaker best kald. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) der da? Såpass ja! TG vurderer jeg faktisk å droppe. Måkte hyttetaket i helgen, og da jeg skulle dra ville ikke bilen starte. Så det ble venting i 3-4 timer før det kom noen som hjalp meg litt. Var da -22C ute og jeg hadde isbiter i barten. Og andre steder, for å si det sånn. Lemon: Ja, har hatt det veldig bra. Fått overdose med julemat, så var godt med fjellvann og slikt, gitt. Endret 28. desember 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja. Kongens ord er lov. Ser uvant ut. Ser alltid litt uvant ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Såpass ja! TG vurderer jeg faktisk å droppe. Måkte hyttetaket i helgen, og da jeg skulle dra ville ikke bilen starte. Så det ble venting i 3-4 timer før det kom noen som hjalp meg litt. Var da -22C ute og jeg hadde isbiter i barten. Og andre steder, for å si det sånn. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det skal en ikke se bort fra at kan la seg gjøres, men spørs om jeg blir å gjøre det i år, begynner å bli litt lei det.Ingen vi kan dra til å plage på julaften da? Ja, selvfølgelig, jeg tror det er en enkel sak å dra tilbake i tid.. Du stiller med ombygd DeLorean? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sameboe: Er den videoen rett over her (Wiciwato sin) jeg snakker om. Hah, så den nå Mye bullshit i den videoen da F.eks det med at det tårnet skulle forestille en penis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det skal en ikke se bort fra at kan la seg gjøres, men spørs om jeg blir å gjøre det i år, begynner å bli litt lei det.Ingen vi kan dra til å plage på julaften da? Ja, selvfølgelig, jeg tror det er en enkel sak å dra tilbake i tid.. Du stiller med ombygd DeLorean? Haha,så bra ^__^ Skal komme i denne her jeg Nyttårsaften mener jeg selvsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nyttårsaften mener jeg selvsagt Finnes nok av folk vi kan plage, men om de setter pris på det er en annen ting Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er sant Hadde en tenkt litt på det før så kunne en ha gjort en forums-nyttårsfeiring av noe slag..leid et eller annet sted.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Gleder meg til å sove nå. Bare en liten halvtime igjen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor det? Hvorfor bilen ikke starta eller hvorfor jeg vurderer å droppe TG? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor du vurderer å droppe TG.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Åh. Jeg vil helle spare penga til en tur opp i Femundsmarka enn å dra på TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg