Flabba Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei hei! Hatt en bra dag? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Subliminal message? Korrekt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Flabba: Ja! Og du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Flabba: Ja! Og du? Du vet hva folk ifra narvik kaller en boomerang som ikke kommer tilbake? EN PINNÆ! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Flabba: Ja! Og du? meget! nettopp kommet hjem fra kos hos venninde med julekaker. Så nå sitter jeg her å kjeder meg. Har du hatt en fin jul til nå? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Bør jeg forandre visningsnanvet mitt til ArilC slik at det korresponderer med gamertagen, Last.fmen og fornavnet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Møøøøh...jeg trodde jeg hadde bestilt flybillett i retur den 29. men det har jeg tydeligvis ikke gjort så jeg får en dag ekstra hjemme gitt. Passer meg utmerked. Hva er dine planer for nyttårsaften? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja. Kongens ord er lov. Ser uvant ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Møøøøh...jeg trodde jeg hadde bestilt flybillett i retur den 29. men det har jeg tydeligvis ikke gjort så jeg får en dag ekstra hjemme gitt. Passer meg utmerked.Hva er dine planer for nyttårsaften?Ingen planer i det hele tatt egentlig. Kan kanskje hende at noen i kollektivet skal noe og at jeg kanskje henger med de men jeg tviler sterkt på egentlig... En du? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Flabba: Ja! Og du? meget! nettopp kommet hjem fra kos hos venninde med julekaker. Så nå sitter jeg her å kjeder meg. Har du hatt en fin jul til nå? Tja. Relativt. Skal ikke klage. Ikke helt som planlagt, folk er teite. Men julaften var veldig fin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Møøøøh...jeg trodde jeg hadde bestilt flybillett i retur den 29. men det har jeg tydeligvis ikke gjort så jeg får en dag ekstra hjemme gitt. Passer meg utmerked.Hva er dine planer for nyttårsaften?Ingen planer i det hele tatt egentlig. Kan kanskje hende at noen i kollektivet skal noe og at jeg kanskje henger med de men jeg tviler sterkt på egentlig... En du? Ingen større planer, bortsett fra det som har blitt ren tradisjon de siste årene: Jeg rigger opp projektor og lerret, og jeg og en kamerat ser på filmer til vi sovner der vi sitter. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Tja. Relativt. Skal ikke klage. Ikke helt som planlagt, folk er teite. Men julaften var veldig fin Min jul ble langt i fra ventet, men skal vel ikke klage så lenge man får feira tenker jeg^^ FIkk du noe fint? Endret 28. desember 2009 av Flabba Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja Fikk du noe fint? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja Fikk du noe fint? ja:D Masse kjempe fint! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Møøøøh...jeg trodde jeg hadde bestilt flybillett i retur den 29. men det har jeg tydeligvis ikke gjort så jeg får en dag ekstra hjemme gitt. Passer meg utmerked.Hva er dine planer for nyttårsaften?Ingen planer i det hele tatt egentlig. Kan kanskje hende at noen i kollektivet skal noe og at jeg kanskje henger med de men jeg tviler sterkt på egentlig... En du? Ingen større planer, bortsett fra det som har blitt ren tradisjon de siste årene: Jeg rigger opp projektor og lerret, og jeg og en kamerat ser på filmer til vi sovner der vi sitter. Hah, høres ut som en god plan. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ingen planer i det hele tatt egentlig. Kan kanskje hende at noen i kollektivet skal noe og at jeg kanskje henger med de men jeg tviler sterkt på egentlig... En du? Ingen større planer, bortsett fra det som har blitt ren tradisjon de siste årene:Jeg rigger opp projektor og lerret, og jeg og en kamerat ser på filmer til vi sovner der vi sitter. Hehe,såpass ja. Vel..kan sikkert joine der egentlig, ser ikke ut som jeg har noen andre planer Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Se filmen hos Youtube Utrolig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ingen planer i det hele tatt egentlig. Kan kanskje hende at noen i kollektivet skal noe og at jeg kanskje henger med de men jeg tviler sterkt på egentlig... En du? Ingen større planer, bortsett fra det som har blitt ren tradisjon de siste årene:Jeg rigger opp projektor og lerret, og jeg og en kamerat ser på filmer til vi sovner der vi sitter. Hehe,såpass ja. Vel..kan sikkert joine der egentlig, ser ikke ut som jeg har noen andre planer Det skal en ikke se bort fra at kan la seg gjøres, men spørs om jeg blir å gjøre det i år, begynner å bli litt lei det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvordan bruker man [float]-taggen i signaturer her på forumet? Mener å huske at jeg så en guide-tråd om det en gang, men det er helt hvitt i hukommelsen min akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg