Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har aldri vært interessert i noen selv. Lurer på om det noen gang vil skje.

Nåh,nåh. Vi vet alle at du er meget interessert i deg selv.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke gå rundt og spre falsk informasjon, men jeg tror jeg husker navnet ditt etter å ha sett det i en gammel post du senere redigerte? Hvis det ikke var deg, så beklager jeg.

Uansett. Anonymitet er artig. :wee:

Det er nok ikke umulig nei. Du får vokte hemmeligheten med omhu. ;)
Lenke til kommentar
Uskyldig? Hvem var de forrige avataren egentlig? Barndomsbilde av deg?

Hvilken bassist er det foresten?

Jeg kan svare på det første. Det var niesa hennes. Kanskje verdens søteste jentunge, men jeg legger inn klage om noen påstår at det er verdens søteste unge. For det er nemlig guttungen min som er.

Lenke til kommentar
Jeg er ihvertfall heterofil, så får heller detaljer slik som kjønn, nasjonalitet, stedsbestemmelse o.l bli liggende uforløst for denne gang.

Da kan du jo heller legge ut om fetisher isteden :p

Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg har dessverre både venner og familie her inne. Min påtatte anonymitet gjelder nok bare fra utsiden og inn, og ikke den andre veien. At Lars ikke ikke later til å ha så dårlig smak kan jeg derimot støtte opp om.
Lenke til kommentar
Uskyldig? Hvem var de forrige avataren egentlig? Barndomsbilde av deg?

Hvilken bassist er det foresten?

Jeg kan svare på det første. Det var niesa hennes. Kanskje verdens søteste jentunge, men jeg legger inn klage om noen påstår at det er verdens søteste unge. For det er nemlig guttungen min som er.

Hvordan definerer du søthet?

Martin Mendez, som aldri skulle ha klippa håret sitt. Det har vel grodd bra by now, men likevel.

Aldri hørt om han. Men nå er ikke bassister min sterkeste lidenskap.

Lenke til kommentar
Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg har dessverre både venner og familie her inne. Min påtatte anonymitet gjelder nok bare fra utsiden og inn, og ikke den andre veien. At Lars ikke ikke later til å ha så dårlig smak kan jeg derimot støtte opp om.
Hvis du har profil på smil så send meg gjerne brkernavnet ditt på PM.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Martin Mendez, som aldri skulle ha klippa håret sitt. Det har vel grodd bra by now, men likevel.

Aldri hørt om han. Men nå er ikke bassister min sterkeste lidenskap.

Ikke min heller, men jeg er veldig glad i Opeth. :p

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke gå rundt og spre falsk informasjon, men jeg tror jeg husker navnet ditt etter å ha sett det i en gammel post du senere redigerte? Hvis det ikke var deg, så beklager jeg.

Uansett. Anonymitet er artig. :wee:

Det er nok ikke umulig nei. Du får vokte hemmeligheten med omhu. ;)

Er du Ragnhild? :p

Hu er den eneste jeg vet av som er på forumet, men som nekter å fortelle meg hva a heter og er like anonym og mystisk som deg. Samt like kul ^^

Jeg har en bror, så sloss om han forumsjenter!

Eller la vær, jeg kan ikke komme på at broren din har sleiket meg opp etter kinnet, men ellers så ligner han på deg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...