Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vidt meg bekjent er hverken min legning eller mitt kjønn kjent her inne. assistent.png
Haha. Veldig sant. Jeg har bestandig gått ut fra at du er både gutt og heterofil. Men når jeg tenker meg om så kan du faktisk være jente for alt jeg vet. Vet ikke hvorfor jeg har gått ut fra at du er gutt. Er du gutt?

Jeg er ihvertfall heterofil, så får heller detaljer slik som kjønn, nasjonalitet, stedsbestemmelse o.l bli liggende uforløst for denne gang.

 

Hvorfor tror jeg alltid at du er Sidious?
Nei si det, så vidt meg bekjent har ikke Sidious og jeg noe spesielt til felles?
Lenke til kommentar
Jeg er ihvertfall heterofil, så får heller detaljer slik som kjønn, nasjonalitet, stedsbestemmelse o.l bli liggende uforløst for denne gang.

Jeg skal ikke gå rundt og spre falsk informasjon, men jeg tror jeg husker navnet ditt etter å ha sett det i en gammel post du senere redigerte? Hvis det ikke var deg, så beklager jeg.

 

Uansett. Anonymitet er artig. :wee:

Lenke til kommentar
Er søsteren din Lars venn med Anfall? Og er de uvenner eller gode venner :p ?
De er ikke uvenner. Det virker som de kommer ganske godt over ens. Jeg formidlet akkrat msn-kontakt mellom dem.

 

Hvorfor er alle så interessert i søstre i denne tråden?
Fordi alle er kåte griser. Vel... De fleste hvertfall.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er ihvertfall heterofil, så får heller detaljer slik som kjønn, nasjonalitet, stedsbestemmelse o.l bli liggende uforløst for denne gang.

Da kan du jo heller legge ut om fetisher isteden :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...