Snorre Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er alltid lov å bli litt suspekt når helt nye brukere kommer hoppende inn i forumkafeen uten å ha vært aktiv andre steder først. Det hører til sjeldenhetene, og da er det gjerne bekjente av andre brukere som har blitt tipset om tråden. Men men, nye brukere her er alltid hyggelig. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan som snorre sier, være mulig at folk har fått tips fra en kompis som poster her om å komme hit. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmmm.... Nå har jeg "Numb" på hjernen, men hvem bryr seg? xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Rachmaninovs piano concerto n. 3 er utrolig fin, sukk. http://youtube.com/watch?v=5s_Oo7HcQKw Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Breaking benjamin- Breath. You take the breath right out of me. You left a hole where my heart should be. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg fant SO ganske kjapt, jeg. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg fant SO ganske kjapt, jeg. Ja, jeg er ganske dum og ny. Hva er "SO"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Breaking benjamin- Breath. You take the breath right out of me. You left a hole where my heart should be. den er elsk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, Espen. Og den passer bra til humøret mitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Snorre, jeg digger Beethoven. F.eks. Appassionata pt 1. Helt fantastisk rått å høre på. Den starter så stille og pent, og blir helt psyko-aggressiv etterhvert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I'll stick to Pink Floyd - Echoes. Strangers passing in the street, by chance two separate glances meet and I am you and what I see is me Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, Espen. Og den passer bra til humøret mitt. "you raise me uuuup, so i can stand on mountens" Vi får deg opp igjen klart det før Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 En av de beste sangene jeg vet om. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bah. Ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem i dag likevel :< Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 En av de beste sangene jeg vet om. ^^ Haha heftig, holdte på å dette av stolen etter første setning^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skjer her 'a? ny bruker og være skeptisk til Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Faen ta så kaldt det ble her da. Brrrh. Håhå, det er så gøy å høre på Madness. Anbefaler det. Se Baggy Trousers på YouTube ellerno! \o/ ... sigh *skrive rapport om Coloumbs lov* arriba bonanza! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skjer her 'a? Må bestille mer jerky. Har gått unna to poser om dagen siden forsendinga kom. Kjedelig å bo sammen med sultne gutter Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bah. Ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem i dag likevel :< hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg